Reklamacje i prawo odstąpienia od umowy

REKLAMACJA

Chociaż procent wad dostarczanych towarów jest znikomy, dobrze wiedzieć, że ewentualne niedociągnięcia usuniemy niezwłocznie, mając na uwadze przede wszystkim Państwa zadowolenie. W naszym interesie leży rozwiązanie wszystkich problemów jak najszybciej, nie muszą się zatem Państwo obawiać, że na rozpatrzenie reklamacji będą czekać dłużej niż to konieczne (z reguły wszystko jest załatwiane w ciągu kilku, kilkunastu dni).

Kiedy mogę złożyć reklamację?

Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku.

Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).

Jakie mam prawa przy reklamacji?

W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę w formie bonu.

Ponadto mają Państwo prawo domagać się usunięcia wady poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy.

Gdyby takie usunięcie wady było z naszej strony niemożliwe lub niewspółmierne, mają Państwo prawo zażądać obniżenia ceny kupna. W takim przypadku pozostawią sobie Państwo towar, a my zwrócimy Państwu część ceny kupna. A jeśli jednocześnie chodzi o wadę znaczącą, mogą Państwo także odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli postanowią Państwo reklamować towar, prosimy wysłać go na adres Notino, ul. Kamienna 19B 30-001  Kraków wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajdą Państwa tutaj.

Mogą Państwo reklamować towar także osobiście w naszych sklepach. Jeśli wypełniają Państwo formularz bez pomocy naszego personelu, prosimy pamiętać o opisaniu, na czym polega wada towaru lub jak wada się przejawia, ewentualnie o podaniu oczekiwanej formy uznania.

O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.

Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony.

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami na e-mail info@notino.pl lub pod numerem tel. 22 208 19 42.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas.

Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe






Po potwierdzeniu, firma Notino s.r.o. będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji Twojego wniosku na podstawie uzasadnionego interesu. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym momencie wyrazić sprzeciw. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​