Reklamacje
REKLAMACJA
Chociaż procent wad dostarczanych towarów jest znikomy, dobrze wiedzieć, że ewentualne niedociągnięcia usuniemy niezwłocznie, mając na uwadze przede wszystkim Państwa zadowolenie. W naszym interesie leży rozwiązanie wszystkich problemów jak najszybciej, nie muszą się zatem Państwo obawiać, że na rozpatrzenie reklamacji będą czekać dłużej niż to konieczne (z reguły wszystko jest załatwiane w ciągu kilku, kilkunastu dni).
Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji zwrotu produktów za pośrednictwem konta klienta.
Jak złożyć reklamację?
Jeśli postanowią Państwo reklamować towar, prosimy wysłać go na adres NOTINO, Inbound Ul. Inwestycyjna 2, 95-080 Głuchów wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajdą Państwo tutaj.
Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji zwrotu produktów za pośrednictwem konta klienta. W zakładce Moje zamówienia należy wybrać zakupione produkty, które chcecie zareklamować. Produkty można wysłać do nas pocztą albo zanieść do dowolnego naszego sklepu lub punktu odbioru. Na swoim koncie mają Państwo możliwość śledzić status dotyczący zwrotu.
Mogą Państwo reklamować towar także osobiście w naszych sklepach. Jeśli wypełniają Państwo formularz bez pomocy naszego personelu, prosimy pamiętać o opisaniu, na czym polega wada towaru lub jak wada się przejawia, ewentualnie o podaniu oczekiwanej formy uznania.
O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.
Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony.
Kiedy mogę złożyć reklamację?
Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku.
Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).
Jakie mam prawa przy reklamacji?
W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę w formie bonu.
Ponadto mają Państwo prawo domagać się usunięcia wady poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy.
Gdyby takie usunięcie wady było z naszej strony niemożliwe lub niewspółmierne, mają Państwo prawo zażądać obniżenia ceny kupna. W takim przypadku pozostawią sobie Państwo towar, a my zwrócimy Państwu część ceny kupna. A jeśli jednocześnie chodzi o wadę znaczącą, mogą Państwo także odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.
Kontakt
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami na e-mail [email protected] lub pod numerem tel. 22 208 19 42.