Cennik dostaw i rodzaje płatności

Sposoby dostawy

Osobiście – 4,00 

  • Przy zakupie nad 100 złotych dostarczymy zamówienie do punktu odbioru gratis
  • Przesyłka jest dostarczana do wybranego punktu odbioru osobistego
  • O możliwości odbioru poinformujemy Państwa SMS-em i e-mailem
  • Zamówiony produkt można odebrać dopiero po uzyskaniu informacji mailowej lub telefonicznej, iż produkt jest przygotowany do odbioru
  • odbiór osobisty możliwy jest w Warszawie,  w Krakowie, w Poznaniu i we Wrocławiu w naszym biurze, więcej informacji na ten temat znaleźć można w sekcji odbiór osobisty
  • płatność za zamówienie można uregulować na miejscu gotówką, kartą, lub poprzez przedpłatę przelewem bankowym / kartą

Kurier DPD – 13,90 

  • Cena za dostawę: 13,9 PLN
  • Zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  • Kurierzy standardowo doręczają przesyłki od godz. 8.00 do godz.19.00 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
  • Przy złożeniu zamówienia do 11:30 paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym.
  • Tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
  • Firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie http://www.dpd.com.pl w pole "Znajdź swoją paczkę" wpisać numer przesyłki i kliknąć "Lokalizuj"
  • Zarządzać dostawą swojej paczki można na portalu: https://mojapaczka.dpd.com.pl/login dzięki któremu zobaczysz gdzie aktualnie jest kurier, zmienisz datę lub adres dostawy, przekierujesz paczkę do jednego z punktów PICKUP
  • W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem 22 577 55 55.
  • Zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze lub kartą u kuriera DPD (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). Przed jego realizacją przelewem bankowym lub kartą.
  • Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
  • Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski. 
  • Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

Kurier DHL – 13,90 

  • Koszt doręczenia: PLN 13,90.
  • Zamówienie jest doręczane przez DHL Parcel.
  • Czas doręczenia: 1-2 dni robocze.
  • O nadaniu przesyłki z naszego magazynu będziemy informowali mailowo. Otrzymacie Państwo również SMS z informacją o możliwości przekierowania paczki.
  • DHL Parcel doręcza paczki od 8:00 do 18:00.
  • Zamówienie może być opłacone z góry lub poprzez pobranie gotówki przez kuriera (COD).
  • Status przesyłki można kontrolować na naszej stronie: https://sprawdz.dhl.com.pl/
  • W przypadku, gdy kurier nie zastanie Państwa w domu, otrzymacie Państwo informację SMS-em o dalszych krokach. Można skorzystać również ze strony: przekieruj.dhlparcel.pl
  • Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze w momencie dostawy. Jeżeli paczka wygląda na naruszoną, proszę zgłosić to kurierowi. Mogą Państwo odmówić przyjęcia przesyłki tylko przed potwierdzeniem doręczenia i przed otwarciem paczki. 
    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami. Poinformujemy o dalszych krokach.

    Jeżeli problem nie zostanie zgłoszony kurierowi podczas doręczenia, może to zmniejszyć szanse na skuteczne uznanie reklamacji.
  • Jeżeli przyjmiecie Państwo paczkę ale zauważycie jej uszkodzenie po otwarciu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: https://www.notino.pl/zamowienia-telefoniczne/
  • Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski. 
  • Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

InPost Paczkomaty – 9,90 

  • Cena za dostawę: 9,90 zł
  • Paczka zostanie doręczona w ciągu 2-3 dni roboczych od daty jej wysyłki (3-4 dni w okresie przedświątecznym, tj. od 5.12. do 24.12.)
  • W momencie nadania paczki otrzymają Państwo specjalny komunikat mailowy.
  • W chwili dostarczenia przesyłki do paczkomatu otrzymają Państwo smsa z kodem odbioru (6 cyfr).Należy go zachować aby móc odebrać paczkę.
  • Na odbiór paczki mają Państwo 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.
  • Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski. 
  • Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

Co należy zrobić by odebrać paczkę w Paczkomacie

  • Należy wpisać numer telefonu oraz kod odbioru i zatwierdzić.
  • Paczkę należy odebrać ze skrytki, która otworzy się automatycznie.
  • Następnie zamknąć skrytkę i odebrać potwierdzenie odbioru paczki.

Postępowanie w przypadku reklamacji:

  • Jeśli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do paczki, można pozostawić ją w paczkomacie, a na ekranie zainicjować proces reklamacji, należy postępować według instrukcji.
  • Jeśli paczka została odebrana należy wlożyć paczkę z powrotem do skrytki (Jeżeli skrytka została już zamknięta należy ją zeskanować a drzwi skrytki otworzą sie automatycznie).
  • Zamknąć drzwi i wydrukować potwierdzenie o wlożeniu reklamowanego produktu.
  • Uszkodzenie towaru lub brak zawartości paczki należy zgłosić bezpośrednio przy odbiorze paczki (zwrot paczki do skrytki). Późniejsza reklamacja nie będzie brana pod uwagę.

Rodzaje płatności

Za pobraniem

  • Najpopularniejszy sposób płatności. Pieniądze za produkty zapłacą Państwo dopiero przy odbiorze zamówionych produktów kurierowi doręczającemu przesyłkę.

Przelewy 24

  • Aby zapłacić za zamówione produkty przez Przelewy 24, należy w drugim kroku w koszyku jako sposób płatności za zamówienie wybrać "Przelewy 24" i kliknąć "Dalej". Następnie należy wypełnić formularz z danymi osobowymi i kliknąć "Zamawiam".
  • Kolejnym krokiem jest wybór banku z listy oraz potwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać". Następnie zostaną Państwo przekierowani na stronę danego banku. Należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na stronie.

Przelew bankowy

  • Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejny e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności.
  • Wiadomości te wysyłamy w dni robocze w godzinach 9-17 (fakt ten jest istotny przy składaniu zamówienia w sobotę lub w niedzielę - wiadomość dotyczącą przelewu otrzymają Państwo dopiero w poniedziałek).
  • Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.

Gotówka (lub kartą w terminalu)

  • Ta forma płatności możliwa jest w biurze w przypadku odbioru osobistego zamówionych wcześniej perfum.
  • W naszych sklepach przyjmujemy również płatności poprzez Google Pay (Android, iOS) i Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac).

Karta płatnicza (online)

  • Aby zapłacić za zamówione produkty kartą, należy w drugim kroku w koszyku jako sposób płatności za zamówienie wybrać "Karta Płatnicza" i kliknąć "Dalej". Następnie należy wypełnić formularz z danymi osobowymi i kliknąć "Zamawiam".
  • Pojawi się podsumowanie zamówienia, które należy potwierdzić, klikając "Zapłać". Nastepnie należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.
  • Nasz system obsługuje następujące karty płatnicze: VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, Diners Club, JCB. Obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie, jak i zagraniczne banki.
  • Masz już dość uzupełniania danych swojej karty przy każdym zamówieniu? Możesz zapisać dane karty na przyszłość poprzez zaznaczenie "Zapisz kartę do następnych zakupów". Dane Twojej karty będą bezpiecznie przechowywane w naszym sklepie i przy kolejnych zakupach, będziesz mógł wybrać, którą kartą chcesz zapłacić, bez konieczności ponownego uzupełniania informacji. Nasi pracownicy nie mają dostępu do tych wrażliwych danych, dlatego zarządzać nimi tylko Ty możesz na swoim koncie, w zakładce "Moje karty".

Reklamacja

Jak reklamować produkt?

REKLAMACJA

Chociaż procent wad dostarczanych towarów jest znikomy, dobrze wiedzieć, że ewentualne niedociągnięcia usuniemy niezwłocznie, mając na uwadze przede wszystkim Państwa zadowolenie. W naszym interesie leży rozwiązanie wszystkich problemów jak najszybciej, nie muszą się zatem Państwo obawiać, że na rozpatrzenie reklamacji będą czekać dłużej niż to konieczne (z reguły wszystko jest załatwiane w ciągu kilku, kilkunastu dni).

Kiedy mogę złożyć reklamację?

Odpowiadamy za wady, jakie ma towar przy dostawie, i które wystąpią na nim w ciągu kolejnych 24 miesięcy. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności wskutek niewłaściwego używania. W przypadku użytego towaru nie odpowiadamy za wady odpowiadające stopniowi zużycia, jakie użyty towar miał przy doręczeniu. W przypadku towaru z oznaczonym terminem przydatności odpowiadamy także za to, że dany towar będzie się w tym okresie nadawał do użytku.

Uprzedzamy, że nadwrażliwości lub reakcji alergicznej na dostarczony towar nie można uważać za wadę towaru. Tak samo za wadę towaru nie można uważać wad upominków i innych bezpłatnych świadczeń, których udzielamy ponad ramy Państwa zamówienia. Zdjęcia towaru w naszym sklepie internetowym mają charakter ilustracyjny i nie stanowią wiążącego przedstawienia właściwości towaru (opakowanie towaru może na przykład różnić się z powodu zmiany opakowania przez producenta).

Jakie mam prawa przy reklamacji?

W przypadku wady towaru możemy wspólnie uzgodnić rekompensatę w formie bonu.

Ponadto mają Państwo prawo domagać się usunięcia wady poprzez dostarczenie zastępczego towaru lub jego naprawy.

Gdyby takie usunięcie wady było z naszej strony niemożliwe lub niewspółmierne, mają Państwo prawo zażądać obniżenia ceny kupna. W takim przypadku pozostawią sobie Państwo towar, a my zwrócimy Państwu część ceny kupna. A jeśli jednocześnie chodzi o wadę znaczącą, mogą Państwo także odstąpić od umowy. W takim przypadku prosimy o odesłanie do nas towaru, a my zwrócimy całą zapłaconą kwotę.

Jak złożyć reklamację?

Jeśli postanowią Państwo reklamować towar, prosimy wysłać go na adres Notino, ul. Kamienna 19B 30-001  Kraków wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajdą Państwa tutaj.

Mogą Państwo reklamować towar także osobiście w naszych sklepach. Jeśli wypełniają Państwo formularz bez pomocy naszego personelu, prosimy pamiętać o opisaniu, na czym polega wada towaru lub jak wada się przejawia, ewentualnie o podaniu oczekiwanej formy uznania.

O przebiegu reklamacji, w szczególności jej przyjęciu, uznaniu lub odrzuceniu poinformujemy Państwa na piśmie za pomocą wiadomości mailowych, lub tekstowych. Możemy także skontaktować się z Państwem telefonicznie.

Reklamację rozpatrzymy bezzwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady nie trwa z reguły dłużej niż 30 dni. W przeciwnym wypadku mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy kupna. W celu dotrzymania podanego terminu niezbędne jest zapewnienie współdziałania z Państwa strony.

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące Państwa reklamacji, jeśli skontaktują się Państwo z nami na e-mail info@notino.pl lub pod numerem tel. 22 208 19 42.

Odstąpienie od umowy

Jak odstąpić od umowy?

ODSTĄPIENIE BEZ PODANIA POWODU (ZWROT TOWARU)

Dokonali Państwo niewłaściwego wyboru? Z nami nie muszą się Państwo obawiać wyboru błędnych  perfum lub kosmetyków. Odstąpienie od umowy bez podania powodu jest u nas możliwe do 90 dni.

Kiedy mogę odstąpić od umowy bez podania powodu?

U nas mogą Państwo zwrócić każdy towar, który został zakupiony w naszym sklepie. Wyjątkiem jest towar, który

a) został dostosowany lub wyprodukowany zgodnie z Państwa wymogami (np. opakowanie z grawerowaniem)

b) którego nie można zwrócić z powodów higienicznych (np. otwarte wyroby kosmetyczne i inne, które mają bezpośredni kontakt ze skórą)

Ponadto nie można odstąpić od umowy pakowania prezentowego towaru w momencie, gdy towar został już dla Państwa zapakowany. Chcielibyśmy uprzedzić, że zgodnie z prawem ponoszą Państwo odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru na skutek obchodzenia się z nim w inny sposób niż jest to konieczne do zapoznania się z charakterem, właściwościami i funkcjonowaniem towaru (np. jeśli używają Państwo perfum także potem, gdy raz już je Państwo wypróbowali). Dlatego w takim przypadku możemy Państwu zwrócić tylko proporcjonalną kwotę.

Jak mam postępować przy odstąpieniu od umowy bez podania powodu?

W terminie 90 dni od doręczenia towaru prosimy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Najlepiej skontaktować się z nami, pisząc na e-mail info@notino.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 22 208 19 42. Mogą Państwo także skorzystać ze wzorcowego formularza do odstąpienia od umowy, który znajdą Państwo tutaj.

Towar prosimy bezzwłocznie, najpóźniej jednak do 14 dni od dnia odstąpienia, wysłać na adres Notino, ul. Kamienna 19B 30-001  Kraków. Można go także doręczyć osobiście w jednym z naszych sklepów.

Cenę zakupu towaru zwrócimy Państwu najpóźniej do 14 dni od dnia odstąpienia. Zgodnie z prawem możemy jednak wstrzymać płatność, dopóki nie zwrócą nam Państwo towaru. W przypadku, gdy odstąpią Państwo od umowy w ciągu pierwszych 14 dni od doręczenia towaru, przysługuje Państwu także zwrot kosztów dostawy towaru w wysokości odpowiadającej najtańszemu oferowanemu sposobowi dostawy towaru.

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania dotyczące odstąpienia bez podania powodu, jeśli skontaktują się Państwo z nami, pisząc na e-mail info@notino.pl lub dzwoniąc pod numer tel. 22 208 19 42.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas.

Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe






Po potwierdzeniu, firma Notino s.r.o. będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji Twojego wniosku na podstawie uzasadnionego interesu. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym momencie wyrazić sprzeciw. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​