Caudalie Thé Des Vignes

woda toaletowa dla kobiet 100 ml

5×
Caudalie Thé Des Vignes woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Caudalie Thé Des Vignes woda toaletowa dla kobiet 100 ml
100 ml
138,90

Kod: CAU1064 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 24.06.2019
Nasze sklepy
sobota 22.06.2019
Caudalie Thé Des Vignes
100 ml | 138,90

Opis perfum Caudalie Thé Des Vignes

Woda toaletowa Caudalie Thé Des Vignes to czysto kobiecy zapach, dzięki któremu zostaniesz zauważona w każdym towarzystwie.

  • kwiatowy zapach
  • dla zmysłowej kobiety
  • do używania przez cały dzień

Skład

Głowa
herbata, jaśmin, kwiat afrykańskiej pomarańczy
Serce
imbir, neroli, winogrono
Podstawa
miód, nuty drzew, piżmo
Grupy zapachów
kwiatowe

O marce Caudalie

Francuskie kosmetyki naturalne Caudalie to unikatowe połączenie nauki oraz czystej przyrody francuskich winnic. Kluczowym składnikiem wszystkich produktów marki Caudalie jest olejek z nasion winogron, który dzięki wysokiej zawartości polifenolu jest najsilniejszym antyoksydantem pochodzenia roślinnego. Pomysł na stworzenie wyjątkowych, niezwykle skutecznych kosmetyków zrodził się w 1993 r. we francuskim Bordeaux podczas winobrania, gdzie przyszli założyciele marki, małżeństwo Mathilde i Bertrand Thomas, spotkali się z profesorem Josephem Vercauterem, który podzielił się z nimi swoimi odkryciami naukowymi dotyczącymi winogron.. Dwa lata później powstała marka Caudalie, która zaczęła produkować wysokiej jakości kosmetyki przeciwstarzeniowe, w których wykorzystano wyjątkowe właściwości olejku z pestek winogron.

Oprócz kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, marka Caudalie oferuje również kosmetyki do opalania, do włosów, kosmetyki do makijażu oraz wyjątkową kolekcję perfum. Marka prezentuje podejście proekologiczne, dlatego jej produkty nie zawierają parabenów i olejów mineralnych. Caudalie chętnie bierze udział w różnych projektach ekologicznych. Oczywistością jest nietestowanie produktów na zwierzętach.

Ocena Caudalie Thé Des Vignes

Dodać nową opinię

5.0
5 ocena
3
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne