Głowa Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się. | miętowy, grejpfrut |
Serce Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny. | róża, przyprawy, cynamon |
Podstawa Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia. | akord cannabis, czarna paczula, skóra, styrax |
Grupy zapachów | skórzane, drzewne |
Zostań tym wyjątkowym – jednym na milion – wśród miliona innych. Właśnie tak poczujesz się dzięki męskim perfumom Rabanne 1 Million Parfum. Śmiała, nasycona słońcem kompozycja zapachowa jest tak intensywna, że zmotywuje Cię do podjęcia każdego wyzwania. Pokonaj własne ograniczenia!
- zmysłowo ciepły zapach o skórzanych i kwiatowych akordach
- dla mężczyzny, który ma odwagę walczyć o swoje i wychodzić poza schematy
- zapach zaprezentowano w 2020 roku
Skład zapachu:
W opartym na kontrastach zapachu dominuje słodkawa, upojna tuberoza, doprawiona szczyptą soli i akordami aksamitnie ciepłego drzewa kaszmirowego. Zmysłowy zapach skóry, rozgrzanej promieniami słońca, miesza się z aromatem cytrusów. Oryginalną kompozycję dopełniają akordy żywicy i sosny.
Historia zapachu:
Podobnie jak wiele przełomowych odkryć w historii świata, również perfumy Rabanne 1 Million Parfum powstały w wyniku zbiegu okoliczności. Perfumiarz Quentin Bisch zainspirował się odurzającym zapachem swojej skórzanej torby. Podczas powrotu z urlopu rozlały się w niej krem do opalania oraz flakonik z próbką zapachu czystka. Powstała w ten sposób kombinacja aromatyczna znalazła odzwierciedlenie w tych zmysłowych perfumach.
Tylko pełne blasku i przepychu złoto mogło oddać charakter tej zniewalającej kompozycji. Złoty flakon przykuwa spojrzenia, dlatego 1 Million Parfum zawsze będzie zwracać na siebie uwagę, odbijając na Twojej twarzy promienie słońca.
Ze względu na aktualizacje opakowań przez producenta produkt może mieć inne opakowanie niż na zdjęciu.
Zbliżając się do 60. rocznicy powstania, firma Paco Rabanne zmienia nazwę na „Rabanne”, co ma symbolizować kamień milowy i przyszłość, w której moda i piękno łączą się.