Juliette has a gun Into the Void woda perfumowana unisex

Juliette has a gun Into the Void woda perfumowana unisex
Juliette has a gun Into the Void woda perfumowana unisex
Produkt rozpakowany, który mógł być delikatnie użyty lub bez oryginalnego opakowania.
ROZPAKOWANE
Zaoszczędź
1159,00

Zaoszczędź 37%
75 ml
724,80

966,40 / 100 ml, w tym VAT
Kod: JHG01782 | 1 w magazynie

Produkt rozpakowany, który mógł być delikatnie użyty lub bez oryginalnego opakowania.

1
Upominek dla Ciebie
Wpisz w koszyku kod notino15 i zyskaj 15% zniżki na swoje ulubione perfumy. Zniżka nie dotyczy produktów już przecenionych i z wyprzedaży.
InPost Paczkomaty
już jutro środa 4.08.2021
Nasze sklepy
już jutro środa 4.08.2021

Opis Juliette has a gun Into the Void
Skład

Dla każdego. Bez różnicy. Woda perfumowana unisex Juliette has a gun Into the Void idealnie nadaje się zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Pokaż swoją osobowość!

  • zapach drzewny
  • zapach orientalny
  • unisex – dla kobiet i mężczyzn
  • rozgrzewająca kompozycja zapachowa, doskonała na chłodniejsze miesiące

Skład

Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się.
Głowa
lukrecja
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
Serce
orchidea, fasola tonka
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Podstawa
cedr, drzewo gwajakowe, papirus, ambroxan, paczuli
Grupy zapachów
orientalne, drzewne

O marce Juliette has a gun

Zapachy Juliette has a gun są inspirowane twórczością Williama Szekspira, ale typowy renesansowy romantyzm otrzymał tu nowoczesną oprawę. Sama nazwa marki symbolizuje niezależność i wolność, dając kobietom do ręki wyimaginowaną broń, aby mogły stawić czoła mężczyznom w odwiecznej walce płci, namiętności i miłości.

Ojcem marki Juliette has a gun jest Roman Ricci, wnuk sławnej projektantki Niny Ricci, której perfumy zachwyciły świat. W ten sposób do świata urody weszło w 2006 r. kolejne pokolenie z tej rodziny, łamiące reguły nowoczesnej sztuki perfumeryjnej. Uwagę przykuł na przykład zapach Juliette has a gun Not a perfume, oparty na jednym składniku – ambroksanie.

Projekty flakonów, interesujący koncept, osobowość głównego twórcy i ogólny image czyni z marki Juliette has a gun swoistą platformę dla kobiet, które potrafią się cenić, nie boją się prowokacji, a przy tym wszystkim pozostają kobiece.

Recenzje Juliette has a gun Into the Void