Zapachy Juliette has a gun są inspirowane twórczością Williama Szekspira, ale typowy renesansowy romantyzm otrzymał tu nowoczesną oprawę. Sama nazwa marki symbolizuje niezależność i wolność, dając kobietom do ręki wyimaginowaną broń, aby mogły stawić czoła mężczyznom w odwiecznej walce płci, namiętności i miłości.
Ojcem marki Juliette has a gun jest Roman Ricci, wnuk sławnej projektantki Niny Ricci, której perfumy zachwyciły świat. W ten sposób do świata urody weszło w 2006 r. kolejne pokolenie z tej rodziny, łamiące reguły nowoczesnej sztuki perfumeryjnej. Uwagę przykuł na przykład zapach Juliette has a gun Not a perfume, oparty na jednym składniku – ambroksanie.
Projekty flakonów, interesujący koncept, osobowość głównego twórcy i ogólny image czyni z marki Juliette has a gun swoistą platformę dla kobiet, które potrafią się cenić, nie boją się prowokacji, a przy tym wszystkim pozostają kobiece.
cały tekst