Elizabeth ArdenCeramide Lift and Firm Makeup podkład z efektem liftingującym SPF 15


Zaoszczędź 32%
Wystarczy jeden produkt, aby uzyskać doskonałe efekty w makijażu. Podkład liftingujący Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm z filtrem SPF 15 oferuje znacznie więcej niż tylko naturalny koloryt cery i krycie niedoskonałości. Ten luksusowy kremowy podkład unosi kontury twarzy, wygładza i spłyca głębokie zmarszczki oraz nawilża skórę.
Podkład Elizabeth Arden Ceramide Lift and Firm odznacza się wyjątkowym działaniem oraz formułą. Zaawansowane technologie wyraźnie odmładzają skórę twarzy, a filtr SPF 15 chroni przed niekorzystnym wpływem promieniowania słonecznego. Korzystaj w pełni z jego niewiarygodnych właściwości.
Właściwości:
- ujednolica koloryt cery
- wygładza bruzdy, zmarszczki i niedoskonałości
- unosi kontury twarzy
- zapewnia odpowiednie nawilżenie
- wyraźnie ujędrnia skórę
- nadaje cerze młodzieńczy wygląd
Skład:
- Ceramide Plumping Technology – wyraźnie ujędrnia kontury twarzy i zapewnia jej młodzieńczy wygląd
- Ceramide Triple Complex – wzmacnia i odnawia skórę oraz utrzymuje niezbędne nawilżenie
- pigmenty powlekane polimerami – zapewniają naturalne krycie
- witamina A, C i E – zapewniają skórze ochronę antyoksydacyjną i nawilżenie
- SPF 15 – chroni skórę przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych
Sposób aplikacji:
Podkład aplikuj palcami, pędzlem lub gąbką do makijażu na całą twarz, rozprowadzając go równomiernie aż do całkowitego wchłonięcia.
Sugestia Notino:
Aby doskonale przygotować skórę do aplikacji podkładu, sięgnij po bazę pod makijaż Elizabeth Arden Flawless Start.
Właściwości
Konsystencja | krem |
Rodzaj skóry | normalna, sucha |
Według krycia | Średnie, Wysokie |
Ochrona przed słońcem | z SPF |
Odcień podkładu | medium |
Perfumy Elizabeth Arden | Kosmetyki Elizabeth Arden – prawo do piękna. Amerykańska marka perfum i kosmetyków Elizabeth Arden została założona już w 1910 r. przez kanadyjsko-amerykańską businesswoman, Florence Nightingale Graham. Nazwa firmy to psudonim, którym posługiwała się w handlu. Elizabeth Arden, doradca w dziedzinie urody i obrończyni praw kobiet, do dziś pozostaje inspiracją dla kobiet na całym świecie. Pełną sukcesów historię marki rozpoczęło założenie pierwszego salonu na słynnej Piątej Alei w Nowym Jorku w czasach, gdy naprawdę niewiele kobiet prowadziło działalność gospodarczą, a podkład nie należał do powszechnie używanych kosmetyków. W ciągu II wojny światowej marka tworzyła kosmetyki dla kobiet, które służyły w wojsku, a w 1946 r. Elizabeth Arden stała się jedną z pierwszych kobiet, które pojawiły się na okładce magazynu Time.
Elizabeth Arden była jedną z pierwszych, która wykorzystywała innowacje naukowe w przemyśle kosmetycznym, a znana na całym świecie stała się m.in. dzięki holistycznemu podejściu do urody. Już w latach 20. apelowała do kobiet, by nawilżały swą skórę, unikały zbyt częstego przebywania na słońcu i, żeby ćwiczyły jogę. Elizabeth, która dożyła 80 lat, zmarła w Nowym Jorku w 1966 r. Była naprawdę wyjątkową kobietą, a wiele swych zalet przekazała swojej marce. Była przekonana, że uroda nie polega na nakładaniu podkładu, ale na mądrym połączeniu nauki i przyrody. Dlatego kosmetyki tej marki dążą do tego, by korzystnie wpływać na skórę, a nie ją maskować. Marka Elizabeth Arden wniosła do przemysłu kosmetycznego całą serię nowości, do których należą kosmetyki do makijażu oczu czy kosmetyki w wersji podróżnej. Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, szeroki asortyment kosmetyków do makijażu oraz perfumy marki Elizabeth Arden do dziś idą z duchem nowoczesności swej założycielki, usiłując o najwyższą jakość. Nie przez przypadek wśród osób współpracujących z marką pojawiły się takie osobistości, jak Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe czy Marlene Dietrich. Do najsłynniejszych produktów marki należą na przykład Eight Hour Cream, który chroni i leczy suchą, popękaną i podrażnioną skórę, czy perfumy 5th Avenue dla kobiet sukcesu, które mają wyrafinowany gust, są inteligentne i eleganckie. Marka Elizabeth Arden ze swym bogatym asortymentem produktów gwarantujących najwyższą jakość, sprawiają, że kobiety na całym świecie stają się piękniejsze i bardziej pewne siebie.
„Każda kobieta ma prawo być piękna.“ (Elizabeth Arden)