Historia amerykańskiej marki Dermalogica sięga pierwszej połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy to doświadczona dermatolog Jane Wurwand otworzyła szkołę podyplomową i instytut badawczy The International Dermal Institute, który obecnie posiada 37 oddziałów w 7 krajach świata. W 1986 r. Jane założyła firmę Dermalogica, której celem jest sprzedaż produktów kosmetycznych niezawierających syntetycznych barwników i aromatów, olejów mineralnych, alkoholu denaturowanego i innych potencjalnie szkodliwych substancji. Dermalogica opiera się na tym, że w procesie produkcji stosuje wyłącznie starannie dobrane składniki.
Wszystkie produkty marki Dermalogica pomagają utrzymać skórę w optymalnym stanie i jednocześnie poprawić jej wygląd. Kosmetyki Dermalogica z czasem zyskały renomę zarówno wśród klientów, jak i w środowisku specjalistów. Są skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. Marka Dermalogica wspiera szereg różnych projektów społecznych. Oferta marki Dermalogica zainteresuje niewątpliwie każdego, kto nie szuka splendoru, ale skuteczności, boryka się z problemami dermatologicznymi i chce wspierać dobrą sprawę.