DermalogicaAGE smart multiwitaminowy krem wzmacniający kontury oczu i ust

1×
Dermalogica AGE smart multiwitaminowy krem wzmacniający kontury oczu i ust
Dermalogica AGE smart multiwitaminowy krem wzmacniający kontury oczu i ust
Zaoszczędź
329,00

Zaoszczędź 41%
15 ml
190,90

1272,67 / 100 ml, w tym VAT
Kod: DLO2751 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 27.09.2021
Nasze sklepy
wtorek 28.09.2021

Opis Dermalogica AGE smart
Właściwości

Preparat do pielęgnacji oczu Dermalogica AGE smart dba o okolicę oka i dostarcza jej potrzebnego odżywienia i nawilżenia.

Właściwości:

  • wygładza linie i drobne zmarszczki
  • odświeża okolicę oczu, dodaje delikatności
  • dodaje skórze sprężystości

Sposób użycia:
Rano i/lub wieczorem nanieś preparat wokół konturów oczu, lekko wklepując, dopóki całkowicie się nie wchłonie. Można stosować także na skórę wokół ust.

Pełna lista składników

CYCLOPENTASILOXANE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, GLYCERYL DIBEHENATE, TRICAPRYLIN, TRIBEHENIN, GLYCERIN, SILICA, NYLON-12, ASCORBYL GLUCOSIDE, BORON, NITRIDE, MAGNESIUM ASCROBYL PHOSPHATE, HYDROGENATED PHOSPATIDYL CHOLINE, PALMITOYL HEXAPEPTIDE-C14, CITRUS GRANDIS (GRAPEFRUIT) PEE OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, HYDROGENATED SOYBEAN OIL, CERA ALBA, TOCOPHEROL, RETINYL PALMITATE, LINOLEIC ACID BETA-SITOSTEROL, HYDROXYPINACOLONE RETINOATE, STEAROXYMETHICONE/DIMETHICONE COPOLYMER, DIMETHYL/ISORBIDE, DIMETHICONE, POLYSILICONE-11, GLYCERYL STEARATE, TOCOPHERYL ACETATE, VEGETABLE OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, LECITHIN, BUTYLENE GLYCOL, ETHOXYDIGLYCOL, WATER/AQUA/EAU, LIMONENE. Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery, zmarszczki i skóra dojrzała
Efekt
lifting
Ochrona przed słońcem
bez SPF
Substancje aktywne
retinol

O marce Dermalogica

Historia amerykańskiej marki Dermalogica sięga pierwszej połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy to doświadczona dermatolog Jane Wurwand otworzyła szkołę podyplomową i instytut badawczy The International Dermal Institute, który obecnie posiada 37 oddziałów w 7 krajach świata. W 1986 r. Jane założyła firmę Dermalogica, której celem jest sprzedaż produktów kosmetycznych niezawierających syntetycznych barwników i aromatów, olejów mineralnych, alkoholu denaturowanego i innych potencjalnie szkodliwych substancji. Dermalogica opiera się na tym, że w procesie produkcji stosuje wyłącznie starannie dobrane składniki.
Wszystkie produkty marki Dermalogica pomagają utrzymać skórę w optymalnym stanie i jednocześnie poprawić jej wygląd. Kosmetyki Dermalogica z czasem zyskały renomę zarówno wśród klientów, jak i w środowisku specjalistów. Są skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. Marka Dermalogica wspiera szereg różnych projektów społecznych. Oferta marki Dermalogica zainteresuje niewątpliwie każdego, kto nie szuka splendoru, ale skuteczności, boryka się z problemami dermatologicznymi i chce wspierać dobrą sprawę.

Recenzje Dermalogica AGE smart1