Dermalogica AGE smart wygładzający balsam do ust

Dermalogica AGE smart wygładzający balsam do ust
Dermalogica AGE smart wygładzający balsam do ust
Nowy, nierozpakowany produkt ze 100% zawartością, który ma jedynie uszkodzone opakowanie.
Uszkodzone opakowanie
108,00
6171,43 / 100 ml, w tym VAT
1,75 ml
Kod: DLO03223 | 2 w magazynie

Nowy, nierozpakowany produkt ze 100% zawartością, który ma jedynie uszkodzone opakowanie.

1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 2.08.2021
Nasze sklepy
wtorek 3.08.2021

Opis Dermalogica AGE smart
Właściwości

Balsam do ust Dermalogica AGE smart jest niezbędnym pomocnikiem w pielęgnacji skóry ust o każdej porze roku.

Właściwości:

  • przynosi suchym ustom natychmiastową ulgę
  • głęboko nawilża i intensywnie odżywia
  • nadaje ustom miękkość i delikatność

Sposób użycia:
Nanieś na usta kiedykolwiek w ciągu dnia w razie potrzeby.

Pełna lista składników

BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, SYNTHETIC BEESWAX, TOCOPHERYL ACETATE, DI-C12-15 ALKYL FUMARATE, EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, LAURYL LACTATE, ARGININE/LYSINE POLYPEPTIDE, PALMITOYL OLIGOPEPTIDE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN OIL, TRITICUM VULGARE (WHEAT) GERM OIL, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), SODIUM HYALURONATE, CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER) SEED OIL, SAFFLOWER OIL/PALM OIL AMINOPROPANEDIOL ESTERS, SQUALANE, ETHYLHEXYL PALMITATE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE GLYCOL, TRIBEHENIN, SORBITAN ISOSTEARATE, STEVIOSIDE, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, VP/EICOSENE COPOLYMER, BENZYL ALCOHOL, FLAVOR (AROMA). Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Konsystencja
balsam
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Efekt
anti-age
Ochrona przed słońcem
bez SPF
Substancje aktywne
witamina E

O marce Dermalogica

Historia amerykańskiej marki Dermalogica sięga pierwszej połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy to doświadczona dermatolog Jane Wurwand otworzyła szkołę podyplomową i instytut badawczy The International Dermal Institute, który obecnie posiada 37 oddziałów w 7 krajach świata. W 1986 r. Jane założyła firmę Dermalogica, której celem jest sprzedaż produktów kosmetycznych niezawierających syntetycznych barwników i aromatów, olejów mineralnych, alkoholu denaturowanego i innych potencjalnie szkodliwych substancji. Dermalogica opiera się na tym, że w procesie produkcji stosuje wyłącznie starannie dobrane składniki.
Wszystkie produkty marki Dermalogica pomagają utrzymać skórę w optymalnym stanie i jednocześnie poprawić jej wygląd. Kosmetyki Dermalogica z czasem zyskały renomę zarówno wśród klientów, jak i w środowisku specjalistów. Są skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. Marka Dermalogica wspiera szereg różnych projektów społecznych. Oferta marki Dermalogica zainteresuje niewątpliwie każdego, kto nie szuka splendoru, ale skuteczności, boryka się z problemami dermatologicznymi i chce wspierać dobrą sprawę.

Recenzje Dermalogica AGE smart