BourjoisLittle Round Pot Individual cienie do powiek

Bourjois Little Round Pot Individual cienie do powiek
Bourjois Little Round Pot Individual cienie do powiek
Zaoszczędź
43,20

Zaoszczędź 37%
odcień 05 Choco Latte 1.2 g
27,07

W magazynie | 2255,83 / 100 g, w tym VAT | Kod: BOU03192
1
Dostawa kurierem DPD
piątek 10.12.2021
Nasze sklepy
sobota 11.12.2021

Cienie do powiek Bourjois Little Round Pot umożliwią nałożenie cieni zgodnie z własną wizją i nadadzą każdemu makijażowi nowy wymiar.

Właściwości:

  • satynowy efekt
  • pigmentacja jest bardzo intensywna
  • łatwo się nanosi
  • do makijażu na dzień i na wieczór

Sposób użycia:
Nanoś cienie na powieki pędzelkiem, aplikatorem piankowym lub opuszkami palców.

Właściwości

Odcień
brązowy
Konsystencja
puder
Efekt
błyszczący, długotrwałe

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.