BourjoisLittle Round Pot Individual cienie do powiek

Bourjois Little Round Pot Individual cienie do powiek
Bourjois Little Round Pot Individual cienie do powiek
Zaoszczędź
43,20

Zaoszczędź 35%
odcień 05 Choco Latte 1.2 g
27,66

W magazynie | 2305,00 / 100 g, w tym VAT | Kod: BOU03192
1
Dostawa kurierem DPD
czwartek 20.01.2022
Nasze sklepy
czwartek 20.01.2022

Czy marzy Ci się makijaż oczu o cudownie intensywnym kolorze, który jest łatwy w aplikacji i cechuje się niezwykłą trwałością? W takim razie szukasz cieni do powiek Bourjois Little Round Pot Individual, które są mocno napigmentowane, a jednocześnie gotowe nadać wyjątkową głębokość Twojemu spojrzeniu.

Cienie ukryte w kultowym okrągłym pudełku będą wyróżniać się na Twoich powiekach samodzielnie, ale prawdopodobnie zakochasz się w więcej niż tylko jednym odcieniu. Wszystkie można łatwo ze sobą łączyć, dzięki czemu zawsze możesz z nimi stworzyć makijaż dokładnie według własnego gustu.

Właściwości:

  • mają przyjemną kremowo-pudrową konsystencję i są łatwe w aplikacji
  • nie osypują się, nie zlewają w zagięcia skóry i utrzymują się na powiekach do 12 godzin
  • ultra pigmentowany skład zapewnia bogate i intensywne kolory
  • aplikacja na sucho lub na mokro umożliwia stworzenie makijażu o różnej intensywności
  • odcienie o matowym, satynowym lub połyskującym wykończeniu
  • odpowiednie dla wszystkich odcieni skóry
  • pudełko uzupełnia praktyczne lusterko

Sposób aplikacji:
Nałóż cienie Bourjois Little Round Pot Individual na powieki za pomocą opuszków palców, szczoteczki lub aplikatora. Aby wykonać codzienny makijaż i delikatny, dyskretny look, nałóż cienie przy użyciu suchego pędzla. Jeśli chcesz uzyskać bardziej intensywny efekt, zwilż pędzel wodą i nałóż cienie na mokro.

Wskazówka Notino:
Aby przedłużyć trwałość cieni, najpierw nałóż na powiekę podkład. Uzyskasz w ten sposób pewność, że makijaż będzie naprawdę niezawodny przez cały dzień, a Twoje cienie nie będą się ścierać ani rozmazywać.

Właściwości

Odcień
brązowy
Konsystencja
puder
Efekt
błyszczący, długotrwałe

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.