Indywidualność i wyrażanie siebie
To główne wartości marki, a zarazem motyw przewodni całej kampanii z Liamem. HUGO MAN to idealny zapach dla każdego, kto nie trzyma się narzuconych zasad, ale tworzy własne – co zapewnia szeroki potencjał, umożliwiający zamykanie niektórych drzwi i otwieranie innych. Dla każdego mężczyzny zapach Hugo Boss staje się przygodą, w której żyjesz chwilą. #IAMHUGO
Nowoczesny męski zapach
Natychmiast rozpoznawalny, przezroczysty szklany flakon został przeprojektowany i obecnie zdobi go jeszcze większe logo HUGO. Marka dba również o zrównoważony rozwój, a pudełko wykonano w 98% z tektury, zawierającej papier pochodzący z recyklingu.
Co się dzieje po otwarciu perfum? Twoje zmysły oczaruje klasyczna aromatyczno-owocowa kompozycja, której główny motyw powstał już w 1995 roku. W nutach głowy dominuje zapach świeżego zielonego jabłka, w sercu wyczuwalny jest aromat lawendy, a bazę tworzą drzewne esencje sosny i jodły. Ta orzeźwiająca kompozycja automatycznie budzi w każdym mężczyźnie poczucie pewności siebie.
Sięganie po niemożliwe
Nowa kampania HUGO MAN spaja energię kultowego zapachu z pełnym pasji duchem nowoczesnej edycji HUGO, dedykowanym każdej osobie, która odważy się żyć pełnią życia każdego dnia.
Spot kampanii reklamowej w reżyserii Colina Tilley’a składa się z serii migawek, stanowiących wezwanie do działania: żyj chwilą i definiuj własne zasady. Film ukazuje Liama na scenie oraz na ulicach Berlina, którego charakter uosabia niezależne podejście marki stworzonej dla wszystkich, którzy mają odwagę wyróżniać się z tłumu, pozostając sobą.
Co o kompozycji zapachowej sądzi sam Liam Payne? Dowiesz się, zapoznając się z filmem! Z okazji premiery HUGO MAN muzyk opowiadał nam o pracy z marką, kręceniu kampanii w Berlinie oraz o własnych wyzwaniach życiowych, udzielając jednocześnie rad początkującym artystom.