Czerpanie z życia garściami to przepis na sukces. i odwrotnie. Nowy zapach BOSS ALIVE od Hugo Boss to połączenie nut drzewnych i owocowych dla Niej – zawiera w sobie pasję i determinację kobiety BOSS. Perfumy BOSS ALIVE to podkreślenie niezależnej, kobiecej natury – zapach, jak również projekt kampanii internetowej i telewizyjnej został stworzony przez cztery niezwykłe kobiety, które chętnie podzieliły się swoją wizją, jak zainspirować innych do chodzenia własnymi ścieżkami."
Budująca swoją karierę w branży zdominowanej przez mężczyzn – genialna mistrzyni perfumerii Annick Menardo połączyła świeże nuty głowy połyskującego jabłka i śliwki z kwiatową, jaśminową nutą serca, aby wzmocnić uczucie siły i wyzwolenia. Dzięki kontrastującym nutom podstawy: drzewo połączone z magnetycznym wyciągiem z wanilii, nowy zapach od Hugo Boss z łatwością doda każdej kobiecie pewności siebie każdego dnia.
Flakonik, stworzony przez utalentowaną projektantkę biżuterii Amelie Riech, ukazuje ponadczasową kobiecość i elegancję. Wyważoną butelkę okala złota obręcz przypominająca biżuterię, a pastelowo-różowy płyn odbija światło, nadając perfumom luksusowy wygląd. ?"
"Nowy duch kobiecości zamknięty w zapachu jest podkreślony jeszcze intensywniej przez niezwykłą reklamę, którą stworzyła Rebecca Zlotowski z udziałem czterech młodych, utalentowanych kobiet w kampanii prowadzonej przez Collier Schorr. Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier i Chloe Bennet stanowią perfekcyjne uosobienie współczesnych kobiet sukcesu, zachęcając wszystkie z nas do czerpania z życia garściami – tak jak BOSS ALIVE.?
BOSS ALIVE: Umacniająca afirmacja życia
Nowe perfumy Hugo Boss łączą nuty jabłka, jaśminu wielkolistnego i drzewnych akordów, które pozwalają rozbłysnąć kobiecości, sile i pewności siebie. #FeelALIVE