Opakowanie produktu może się różnić od tego na zdjęciu.
Lakier do włosów Aussie Uplift Your Hair utrwali Twoją fryzurę na dłuższy czas, zapewniając maksymalną kontrolę nad włosami.
Właściwości:
- dokładnie utrwala wszystkie typy włosów i fryzur
- nie pozostawia resztek we włosach i łatwo się rozczesuje
- dodaje włosom witalności i blasku
Sposób użycia:
Przed użyciem dokładnie wstrząśnij. Spryskaj suche włosy z odległości 20–30 cm.
Właściwości
Rodzaj opakowania | spray |
Rodzaj włosów | wszystkie rodzaje włosów |
Efekt | Jakość i tekstura, Utrwalanie, objętość włosów |
Typ skóry głowy | wszystkie rodzaje skóry głowy |
Stopień utrwalenia | średnie utrwalenie |
- Stosować zgodnie ze sposobem użycia.
- Skrajnie łatwopalny aerozol.
Marka Aussie, która została założona w 1979 r. przez amerykańskiego przedsiębiorcę Toma Redmonta, należy do znanej na świecie firmy Procter & Gamble. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości Kosmetyków do włosów przeznaczonych dla klientów wszystkich grup wiekowych. Aussie wierzy, że aby mieć piękne włosy, nie trzeba chodzić do fryzjera czy spędzać w łazience mnóstwo czasu. Wystarczy mieć odpowiednie kosmetyki, jak na przykład szampony, odżywki i inne produkty z kolekcji 3 Minute Miracle, które można spłukać zaledwie po trzech minutach. Genialne!
Warto wspomnieć również o sprayach i żelach do stylizacji, dzięki którym szybko nadasz włosom pożądany ksztalt. A może chcesz je raczej nawilżyć i wzmocnić? Żaden problem – Aussie ma rozwiązanie również dla Ciebie. Marka czerpie inspirację z dzikiej, australijskiej przyrody. Jej produkty zawierają takie składniki, jak Anigozanthos (tzw. „łapka kangura“) czy aloes. Kosmetyki są łatwe w aplikacji i pięknie pachną.
Kosmetyki Aussie są nie tylko skuteczne, ale również bezpieczne. Nic dziwnego, że w ciągu dotychczasowego istnienia zyskały szereg prestiżowych nagród i stosuje je niejedna celebrytka. Jeśli stale nie masz czasu, chcesz wyglądać i czuć się dobrze oraz zależy Ci na dobrej jakości w rozsądnej cenie, sięgnij po kosmetyki Aussie.