Szybkie i łatwe golenie na sucho? Dokładnie to oferuje elektryczna maszynka do golenia dla mężczyzn Shaver Series 1000 S1231/41. Doskonały efekt gwarantuje system samoostrzących się ostrzy Powercut. Elastyczna głowica goląca porusza się w czterech kierunkach, dostosowując się perfekcyjnie do kształtu twarzy.
Zapewnia też doskonałe przyleganie golących ostrzy do skóry, nie powodując podrażnień. Czyszczenie maszynki jest tak samo proste jak jej działanie – wykonasz je za pomocą jednego przycisku.
Właściwości:
- maszynka do golenia zapewniająca łatwe i szybkie golenie
- umożliwia używanie na sucho
- 27 samoostrzących się ostrzy zapewnia perfekcyjny efekt
- elastyczna głowica 4D, poruszająca się w 4 kierunkach, dopasowuje się do kształtu twarzy
- naciskając jeden przycisk możesz otworzyć maszynkę i opłukać ją wodą
- ergonomiczny, antypoślizgowy uchwyt
Specyfikacja techniczna:
- można używać po podłączeniu do sieci albo bez zasilania sieciowego, dzięki akumulatorowi
- akumulator jest w pełni naładowany po 8 godzinach i wystarcza na 40 minut pracy
- wskaźnik stanu baterii
- wodoszczelność IPX7
- opakowanie zawiera osłonkę ochronną na głowicę golącą, przydatną w podróży
- częścią zestawu jest też składany precyzyjny trymer do baków i wąsów
Sposób użycia:
Skóry przed goleniem nie trzeba zwilżać. Włącz maszynkę i łagodnymi pociągnięciami ogól zarost. Za pomocą przycisku otwórz maszynkę po zakończeniu golenia i opłucz ją czystą wodą.
Instrukcję obsługi znajdziesz TUTAJ
Właściwości
Rodzaj zasilania | bezprzewodowe/ sieciowe |
Marka Philips znana jest w wielu domach. Siedem niebieskich liter w logo z tarczą, gwiazdami i falami towarzyszy nam już od ponad 120 lat. Przez ten czas firma Philips zbudowała sobie opinię renomowanej i godnej zaufania marki w obszarze opieki medycznej, produktów konsumenckich i oświetlenia.
Jedna z pierwszych kampanii rozpoczęła się w 1891 r., kiedy to Anton Philips użył jako narzędzia marketingowego pocztówki przedstawiające holenderskie stroje ludowe oraz umieścił na nich słowo Philips złożone z żarówek.
Stopniowo firma zaczęła interesować się innymi dziedzinami. Obecnie jest liderem w zakresie opieki kardiologicznej, opieki w nagłych przypadkach oraz opieki domowej, w zakresie energooszczędnych i nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych, a także w dziedzinie produktów do golenia i strzyżenia oraz produktów do higieny jamy ustnej. W centrum jej zainteresowanń pozostają innowacje oraz wprowadzanie najnowszych technologii w trosce o komfort użytkowników. Zasada „rozum i prostota“ odzwierciedla zdecydowanie Philips, by pozostać firmą ukierunkowaną na rynek, dostarczającą produkty i usługi, które są odpowiedzią na obietnicę daną klientom: „Zaprojektowane przez ciebie, łatwe w obsłudze i nowoczesne“.
Jednym z aktualnych kierunków działalności jest sektor nazwany „innowacje i Ty“, który odzwierciedla przekonanie, że innowacje mają sens tylko wówczas, gdy opierają się o zrozumienie potrzeb i życzeń klientów.
Spośród szerokiej oferty marki Philips przedstawiamy elektryczne szczoteczki do zębów. Elektryczna szczoteczka do zębów Philips Sonicare FlexCare dostarczy najlepszej ochrony twoim zębom. Zostało udowodnione klinicznie, że poprawia ona stan dziąseł już po dwóch tygodniach. Dzięki trzem reżimom czyszczenia jest odpowiednia dla każdego. Ponadto istnieje możliwość ustawienia intensywności czyszczenia. Elektryczna szczoteczka do zębów Philips Sonicare EasyClean usuwa dwa razy więcej płytki nazębnej niż szczoteczka manualna, a jednocześnie przyczynia sie do wybielania zębów i usuwania przebarwień. Podstawowe nawyki higieniczne należy wpajać już od najmłodszych lat, dlatego została stworzona elektryczna szczoteczka dla dzieci Philips Sonicare For Kids. Mogą jej używać dzieci już od 4. roku życia. Dzięki funkcji KidPacer, dzieci zdobędą nawyk szczotkowania oraz nauczą się, jak długo powinno trwać, by dało najlepsze rezultaty.
Marka Philips reprezentuje tradycję i zaufanie, a obecnie identyfikuje się z naciskiem na innowacje i potrzeby klientów. Kupując produkty marki Philips, otrzymujesz tradycyjne wartości w połączeniu z najnowocześniejszymi trendami.