Mercedes-BenzSelect woda toaletowa dla mężczyzn


Nie obawiaj się stawać w centrum uwagi. Spraw, by Cię zauważono!
Woda toaletowa dla mężczyzn Mercedes-Benz Select w doskonały sposób podkreśli Twoje najlepsze cechy, a Ty nie pozostaniesz niezauważony.
- drzewno- szyprowy zapach
- dla mężczyzn, którzy lubią się wyróźniać
- uniwersalny zapach, na co dzień i od święta
Skład zapachu
Zapach rozpoczyna się kombinacją soczystej bergamotki i kwaśnej czarnej porzeczki, w środkowych nutach do głosu dochodzą akordy mięty połączonej z jabłkiem. Po orzeźwiającym początku zapach się ociepla i zmiękcza, a to dzięki nutom piżma i paczuli. Całość zapachu jest elegancka i nietuzinkowa.
Skład
Głowa | czarna porzeczka, bergamotka |
Serce | jabłko, mięta |
Podstawa | piżmo, ambroxan, paczuli |
Grupy zapachów | szyprowe, drzewne |
Pełna lista składników
Perfumy Mercedes-Benz | Mercedes-Benz – sportowa elegancja, dojrzałość i ponadczasowość. Mercedes-Benz to słynna niemiecka marka produkująca luksusowe samochody wyróżniające się sportową elegancją, zaawansowaną technologią oraz doskonałym designem. W 2012 r. marka poszerzyła swoją ofertę o perfumy.
Pierwsze perfumy noszące nazwę Mercedes-Benz by Mercedes-Benz stworzył Oliver Cresp, któremu udało się odzwierciedlić w nich charakter marki. Doskonałość, najwyższa jakość, sportowa elegancja. Tymi cechami wyznaczają się nie tylko auta tej marki, ale również seksowne, męskie perfumy tętniące życiem.
Kolekcja zapachów Mercedes-Benz wyraża osobowość prawdziwego mężczyzny przywiązanego do jakości reprezentowanej przez markę. Wspaniałe, świeże, korzenne i drzewne zapachy dostępne są nie tylko w formie perfum, ale także w formie żeli pod prysznic, produktów do golenia i dezodorantów. Jednak również kobiety, a zwłaszcza miłośniczki nowoczesnego, ponadczasowego luksusu, znajdą coś dla siebie w ofercie marki. Kwiatowo-owocowy zapach Mercedes-Benz for Her został wydany w 2013 r. dzięki współpracy z jej twórcą – Michelem Almairacem.
Zapachy Mercedes-Benz zostały stworzone dla klientów, którzy cenią design, równowagę oraz precyzję szczegółów, a nade wszystko traktują je jako uzupełnienie stylu życia związanego z marką.