CollistarSpecial Normal and Dry Skins Multivitamin Toning Lotion tonik do twarzy do skóry normalnej i suchej

5×
Collistar Special Normal and Dry Skins Multivitamin Toning Lotion tonik do twarzy do skóry normalnej i suchej
Collistar Special Normal and Dry Skins Multivitamin Toning Lotion tonik do twarzy do skóry normalnej i suchej
200 ml

Ten towar jest chwilowo niedostępny | Kod: COL0237
Upominek dla Ciebie
Ciesz się świątecznymi zakupami ze zniżką 20% na wybrane marki. Wpisz w koszyku kod xmas2. Zniżka nie dotyczy produktów już przecenionych i z wyprzedaży.

Preparat tonujący Collistar Special Normal and Dry Skins Multivitamin Toning Lotion pomoże dokładnie oczyścić Twoją skórę, przywrócić jej harmonię i odświeżyć.

Właściwości:

  • nawilża i odżywia skórę
  • odświeża i rozjaśnia
  • pozostawia skórę delikatną, świeżą i promienną
  • regeneruje skórę

Skład:

  • bez alkoholu

Sposób użycia:
Nanieś na płatek kosmetyczny i kolistymi ruchami przetrzyj skórę.

Pełna lista składników

AQUA, BETAINE, PENTYLENE GLYCOL, GLYCERIN, SYRINGA VULGARIS EXTRACT, THERMUS THERMOPHILLUS FERMENT, BIOSACCHARIDE GUM-2, SODIUM HYALURONATE, TILIA CORDATA FLOWER EXTRACT, HAMAMELIS VIRGINIANA BARK/LEAF/TWIG EXTRACT, CETEARYL ISONONANOATE, PHENOXYETHANOL, CETEARETH-2O CETEARYL ALCOHOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, GLYCERYL STEARATE, DECYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, DLSODLUM EOTA, LINALYL ACETATE, ACRYLATES/C10-3O ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POTASSIUM SORBATE, CARBOMER, ISOPROPYL MYRISTATE, CETYL PALMITATE, CETEARETH-12, SODIUM HYOROXIDE, SODIUM LAUROYL LACTYLATE, CERAMIDE 3, CERAMIDE 6 II, PHYTOSPHINGOSINE, BENZOIC ACID, CHOLESTEROL, XANTHAN GUM, CERAMIDE 1 Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Rodzaj skóry
normalna, sucha
Efekt
Nawilżenie

Perfumy Collistar | Kosmetyki Collistar – Collistar było pierwotnie jedynie oddziałem włoskiej firmy farmaceutycznej. W 1983 r. na jego czele stanęła Daniela Sacerdote i poprowadziła go w zupełnie innym kierunku. Obecnie produkty tej marki można kupić w około 2500 perfumeriach i centrach handlowych we Włoszech oraz w ponad 3000 sklepów za granicą. Filozofia firmy jest prosta – oferowanie doskonałych jakościowo i skutecznych kosmetyków w konkurencyjnych cenach. Collistar może pochwalić się tym, że jest w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów z rożnych grup docelowych – młodych ludzi, osób starszych, osób ze skórą wrażliwą czy bardzo suchą. Dzięki temu podejściu Collistar odnotował wiele sukcesów. Jest wiodącym włoskim producentem perfum, który stworzył całą serię rewolucyjnych produktów – kapsułki z serum do twarzy, kompaktowy puder brązujacy i inne unikatowe kosmetyki. Jeden z nich, Nourishing Supermoisturizing Compact Cream, został wystawiony w Muzeum Narodowym Nauki i Techniki im. Leonarda da Vinci w Milanie. Nic dziwnego, że w niektórych segmentach strategicznych (preparaty antycellulitowe, kosmetyki dla mężczyzn, kosmetyki przeciwstarzeniowe itd.) Collistar zdobył ogromny udzial na rynku. Dużą popularnością cieszy się na przykład kolekcja aromaterapeutyczna czy spraye do opalania. Collistar wprowadza innowacje również w obszarze marketingu. Jako pierwsza marka na świecie do propagowania kosmetyków użyła kampani reklamowej w tzw. „stylu redakcyjnym“. Jej strony internetowe pod względem stylu i treści przypominają katalogi drukowane – zawierają fotografie, szczegółowe opisy i oczywiście ceny. Marka Collistar przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy chcą wypróbować najlepsze włoskie perfumy, poszukują najlepszych i skutecznych kosmetyków, mają cellulit czy inny problem skórny.