

Zaoszczędź 61%
Perfumy inspirowane charakterem buntowników i marzycieli, szyte na miarę nowoczesnych mężczyzn, którzy żyją tak, jak chcą. Męska woda toaletowa Coach for Men symbolizuje ducha amerykańskiej marki Coach, znanej z najwyższej klasy akcesoriów skórzanych.
- aromatyczny zapach z drzewnymi akordami
- dla nowoczesnego mężczyzny
- odpowiedni na dzień
Skład zapachu
Już we wstępnych nutach kompozycji wyczujesz soczysty aromat cytrusów, pięknie skontrastowanych ze słodką gruszką. Serce zapachu tętni ciepłymi akordami kardamonu i kolendry, które stopniowo przechodzą w nuty bazy, oparte na aromacie zamszu, cennym bursztynie i haitańskiej wetywerii.
Historia zapachu
Zapach Coach for Men wprowadzono na rynek w roku 2017. Za recepturą kompozycji zapachowej stoją Anne Flipo i Bruno Jovanovic. Twarzą kampanii został aktor James Franco, który uosabia ideał nowoczesnego mężczyzny. Kultowy flakon zdobi logo z dorożką i skórzana zawieszka.
Skład
Głowa | grejpfrut, lawenda, kumkwat, gruszka, bergamotka |
Serce | kolendra, geranium, kardamon |
Podstawa | haitański wetiwer, zamsz, ambra |
Grupy zapachów | aromatyczne, drzewne |
Pełna lista składników
Perfumy Coach | Coach – perfumy amerykańskiej marki-ikony. Amerykańska marka produktów ze skóry Coach znana jest przede wszystkim z ekskluzywnych, damskich torebek, ale na całym świecie lubiane są również jej inne produkty, jak odzież, obuwie, okulary, torby, dodatki i perfumy.
Historia marki Coach sięga 1941 r., kiedy to grupa rzemieślników z Manhattanu założyła jej poprzedniczkę. Wkrótce do grupy dołączyli Miles i Lillian Cahn, którzy doprowadzili ją do rozkwitu dzięki swojemu doświadczeniu i zdolnościom handlowym w obszarze przemysłu skórzanego.
Marka, która zaczynała jako mała, rodzinna firma, dzięki ogromnemu oddaniu jej członków, mistrzowskiemu rzemieślnictwu i innowacjom, po kilku dekadach stała się niezwykle popularną marką toreb, dodatków i perfum. Kilka razy zmieniala właściciela, ale zawsze udawało się jej zachować renomę jednej z najbardziej lubianych w swej branży, a to m.in. dzięki ciągłemu naciskowi na precyzję i najlepsze materiały.
W 2007 r. wprowadziła na rynek pierwsze perfumy, które potwierdzają zamiłowanie marki do jakości, doskonałości i nowoczesnego designu. Dziś ma na swoim koncie ponad dwadzieścia zapachów dla kobiet i mężczyn, które tworzy we współpracy z markami Estee Lauder oraz Firemnich, która zaprojektowała perfumy Honorine Blanc i Celine Barel.
Coach – od zapachu skóry do najnowocześniejszych perfum…