

Już po pierwszym przeczesaniu możesz cieszyć się z natychmiastowej i ekstremalnej objętości, którą uzupełnia długotrwały i intensywny efekt. A to wszystko dzięki rewolucyjnemu tuszu do rzęs nadającego ekstra objętość Chanel Le Volume Révolution de Chanel.
Właściwości:
- nadaje natychmiastową i ekstremalną objętość
- zapewnia długotrwały i intensywny efekt
- nie skleja rzęsy, wydłużając i zagęszczając je
Skłąd:
- wosk — zapewnia natychmiastową objętość, gęstość i separację rzęs
- szczoteczka o strukturze plastra miodu i mikrozbiorniczkach — zapewnia optymalną ilość tuszu za jednym pociągnięciem
Sposób aplikacji:
Nanieś tusz do rzęs Chanel Le Volume Révolution de Chanel od nasady aż po same końce rzęs. W ranie potrzeby powtórz tę czynność więcej razy, aż do momentu uzyskania pożądanego efektu.
Właściwości
Odcień | czarny |
Rodzaj tuszu do rzęs | dla objętości |
Pełna lista składników
Założycielka marki Chanel, nazywana królową mody Gabrielle Bonheur Chanel, urodziła się w 1883 r. w miasteczku Saumur w zachodniej Francji. Świat mody podbiła jednak dopiero z Paryża nowoczesnymi projektami spódnic oraz kostiumów z nogawkami.
Coco Chanel zaczynała jako piosenkarka w kawiarniach, gdzie uzyskała swój przydomek. Już w 1912 r. otworzyła swój pierwszy salon mody i szybko zdobyła uznanie jako projektantka. W połowie XX w. wprowadzała trendy haute couture, a odzież marki Chanel nosiły takie osobistości jak Jacqueline Kennedy czy Grace Kelly.
W krótkim czasie G. B. Chanel rozszerzyła swoją działalność także na branżę kosmetyków i perfum. Pierwsze perfumy Chanel wprowadzono na rynek już w 1921 r., a były to legendarne Chanel N° 5, które do dnia dzisiejszego są jednymi z najbardziej znanych i najchętniej kupowanych zapachów. Kultowymi można jednak bez obaw nazwać również perfumy Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport czy Chanel Gabrielle.