Carolina Herrera 212 NYC Men woda toaletowa dla mężczyzn

- Opis
- O marce
- Recenzje 119
Opis Carolina Herrera 212 NYC MenSkład
Jeśli w Twoich żyłach płynie krew miłośnika miejskiego stylu życia, to Twoja skóra zdecydowanie powinna pachnieć wodą toaletową dla mężczyzn Carolina Herrera 212 NYC Men. Spraw sobie przyjemność zapachem, który uosabia dynamikę i gorączkowy puls nowojorskiego Manhattanu.
- świeży, aromatyczny męski zapach z kwiatowym akcentem
- idealny na co dzień
- zapach dla nowoczesnego mężczyzny, korzystającego z uroków miejskiego życia
Skład zapachu
Najpierw otoczy Cię niepowtarzalna świeżość liści cytryny i świeżo skoszonej trawy. Później wstępne nuty zaczną się mieszać z aromatyczną lawendą i wyraźnym słodkim zapachem gardenii. Drzewna i czysto balsamiczna fala uniesie Cię na finiszu tej kompozycji zapachowej, dzięki długo utrzymującym się aromatom piżma i drzewa sandałowego.
Historia zapachu
Mężczyzna, dla którego został stworzony zapach Carolina Herrera 212 NYC Men, stale patrzy w przyszłość, ale też z pokorą i szacunkiem odnosi się do przeszłości. O tym, jakiego mężczyznę może zachwycić ten zapach, przekonuje już pierwsze spojrzenie na jego flakon.
Gładki metal odzwierciedla w sobie nowoczesną miejską architekturę i podpowiada, jakiego zmysłowego przeżycia możesz się spodziewać pod magnetycznym wieczkiem.
Skład
- GłowaTzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się.
- liście cytryny, trawa
- SerceTzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
- gardenia, zielony pieprz, lawenda
- PodstawaTzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
- białe piżmo, drzewo sandałowe, drzewo gwajakowe
- Grupy zapachów
- kwiatowe, drzewne
O marce Carolina Herrera
„Czuję odpowiedzialność wobec dzisiejszych kobiet – chcę, aby były pewne siebie, nowoczesne i czuły się piękne.“ Słowa wenezuelskiej projektantki mody Caroliny Herrery znalazły odzwierciedlenie w działalności jej firmy, której dała życie i swoje nazwisko w 1980 roku.
Carolina Herrera od samego początku wyróżniała się wyjątkowym stylem, w którym widać wpływy międzynarodowej mody i kultury. Przy wsparciu Diany Vreeland, legendarnej redaktorki mody Vogue, debiutowała ze swoją kolekcją w nowojorskim Metropolitan Club, zyskując uznanie krytyki. Wkrótce potem ubierała Jacqueline i Caroline Kennedy, Laurę Bush oraz Michelle Obamę.
W świecie perfum marka zadebiutowała z sukcesem w 1988 roku, przedstawiając pierwsze perfumy Carolina Herrera. Szczególnie entuzjastycznie przyjęto kolekcję Carolina Herrera 212, której nazwa przywołuje ukochany przez projektantkę Manhattan czy też propozycje zapachu dla kobiet Carolina Herrera Good Girl oraz męskiego Bad Boy. Podobnie jak wszystkie perfumy oraz cała oferta marki stanowią one uosobienie luksusu, elegancji i ponadczasowości.