Z maskarą Bourjois Volume Reveal łatwo uzyskasz maksymalną objętość rzęs. Dzięki unikalnej technologii, która zapobiega twardnieniu, możesz nakładać nieograniczoną liczbę warstw.
Praktyczne zintegrowane lusterko umożliwi podkreślenie spojrzenia w każdych warunkach.
Właściwości:
- zapobiega twardnieniu rzęs i umożliwia nakładanie wielu warstw
- nadaje ekstra objętość i rozdziela rzęsy
- nie tworzy grudek i pozostawia rzęsy sprężyste i błyszczące
- nadaje rzęsom intensywnie czarny odcień
- na maskarze znajduje się praktyczne lusterko
Skład:
- kauczuk silikonowy – zapobiega sklejaniu się rzęs
- naturalne woski – nadają połysk i sprężystość
- pigmenty mineralne – zwiększają intensywność koloru
Jak stosować:
Nanieść na całej długości, prostopadle do linii rzęs i przeczesać. Aby uzyskać żądaną objętość nałożyć kolejne warstwy.
Właściwości
Odcień | czarny |
Rodzaj tuszu do rzęs | dla objętości |
Pełna lista składników
Wartość odżywcza w | 100 | g |
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.