

Zaoszczędź 61%
Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour z cylindryczną szczoteczką dwukrotnie zwiększa objętość rzęs, nadając im intensywny czarny kolor i zapewnia idealny wygląd już po pierwszym użyciu.
Właściwości:
- dwukrotnie zwiększa objętość rzęs nie sklejając ich
- jednym ruchem wydłuża rzęsy i definiuje ich kształt
- gwarantuje bardzo dużą wytrzymałość
- nadaje wyrazisty czarny kolor
- łatwa i szybka w użyciu
Skład:
- naturalny wosk i kauczuk silikonowy – nadają rzęsom objętość
- czarne pigmenty mineralne
Jak stosować:
Nanosić tusz szczoteczką od nasady aż po końcówki rzęs zygzakowatym ruchem. W razie potrzeby nałożyć drugą warstwę.
Właściwości
Odcień | czarny |
Rodzaj tuszu do rzęs | dla wrażliwych oczu, dla objętości |
Pełna lista składników
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.