BourjoisLittle Round Pot Mono cienie do powiek

3×
Bourjois Little Round Pot Mono cienie do powiek
Bourjois Little Round Pot Mono cienie do powiek
Zaoszczędź
45,89

Zaoszczędź 43%
odcień 06 Aura de Nuit 1,2 g
25,98

W magazynie | 1528,24 / 100 g, w tym VAT | Kod: BOU02996
1
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek 7.12.2021
Nasze sklepy
środa 8.12.2021

Cienie do powiek Bourjois Little Round Pot Mono dzięki kremowo-pudrowej teksturze ułatwią zrobienie makijażu, zapewniając intensywny efekt nawet przez 12 godzin.

Właściwości:

  • łatwo się nanoszą i doskonale przylegają do powieki
  • są mocno pigmentowane i zapewniają długotrwały efekt
  • można je stosować na sucho i na mokro
  • idealne zarówno do codziennego makijażu, jak i do smokey eyes
  • opakowanie zawiera lusterko i aplikator

Jak stosować:
Cienie nanosić na górną powiekę przy pomocy dołączonego aplikatora lub pędzla. Do delikatnego i świeżego makijażu stosować na sucho, aby uzyskać bardziej intensywny kolor należy zwilżyć aplikator.

Właściwości

Odcień
brązowy
Efekt
perłowy

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.