BourjoisLittle Round Pot Mono cienie do powiek

3×
Bourjois Little Round Pot Mono cienie do powiek
Bourjois Little Round Pot Mono cienie do powiek
Zaoszczędź
45,89

Zaoszczędź 44%
odcień 04 Eggshell'ent 1,2 g
25,38

W magazynie | 1492,94 / 100 g, w tym VAT | Kod: BOU02995
1
Upominek dla Ciebie
Zamów produkty Bourjois Paris powyżej 50 zł, a kosmetyczkę otrzymasz od nas w prezencie.
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek 25.01.2022
Nasze sklepy
już jutro wtorek 25.01.2022

Cienie do powiek Bourjois Little Round Pot Mono dzięki kremowo-pudrowej teksturze ułatwią zrobienie makijażu, zapewniając intensywny efekt nawet przez 12 godzin.

Właściwości:

  • łatwo się nanoszą i doskonale przylegają do powieki
  • są mocno pigmentowane i zapewniają długotrwały efekt
  • można je stosować na sucho i na mokro
  • idealne zarówno do codziennego makijażu, jak i do smokey eyes

Jak stosować:
Cienie nanosić na górną powiekę przy pomocy aplikatora lub pędzla. Do delikatnego i świeżego makijażu stosować na sucho, aby uzyskać bardziej intensywny kolor należy zwilżyć aplikator.

Właściwości

Odcień
beżowy
Efekt
matowy

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.