

Podkreśl kształt brwi i zyskaj wyrazistość oraz odmłodzoną twarz. Tusz do brwi Bourjois Oh Oui! Brow Fiber ze szczoteczką korygującą kształt brwi, które idealnie odmładzają twarz i dodają wyrazistość twarzy przy naturalnie wyglądających brwiach. Stożkowy pędzelek ładnie i starannie wypełnia i modeluje brwi, a aplikacja jest łatwa i precyzyjna. Łuk brwiowy jest ładnie zarysowany, jego kształt jest podkreślony, a makijaż nie jest płaski i wygląda naturalnie.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka z włóknami ma na celu stworzyć intensywne, ale zarazem naturalnie wyglądające brwi. Żelowa konsystencja tuszu jest bardzo precyzyjna i jednym pociągnięciem wypełnia brwi nawet przy zamkniętych oczach! Delikatna formuła tuszu do brwi Bourjois Oh Oui! Brow Fiber sprawia, że Twoje brwi są pięknie wymodelowane i perfekcyjne kiedykolwiek tylko chcesz.
Właściwości:
- łatwa i precyzyjna aplikacja
- staranne modelowanie
- przyjemna formuła tuszu
- gładki żel, dobrze wypełniający włoski brwi
- stożkowy pędzelek do bezbłędnej aplikacji
- długotrwały efekt przez cały dzień i noc
- dostępne odcienie pasujące do wszystkich kolorów brwi
Sposób aplikacji:
Nałóż tusz do brwi Bourjois Oh Oui! Brow Fiber za pomocą pędzelka w kierunku przeciwnym do kierunku wzrostu włosków. Następnie wygładź brwi i pozwól im wyschnąć, aby efekt się utrwalił.
Właściwości
Odcień farby do włosów | blond |
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.