Bourjois 3D Effet Glossbłyszczyk do ust

8×
Bourjois 3D Effet Gloss błyszczyk do ust
Bourjois 3D Effet Gloss błyszczyk do ust
Promocje
Zaoszczędź
36,99

Zaoszczędź 49%
odcień 18 Transparent Oniric 5,7 ml
18,90

331,58 / 100 ml, w tym VAT
Kod: BOU0013 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 2.11.2020
Nasze sklepy
wtorek 3.11.2020

Opis produktu Bourjois 3D Effet Gloss
Właściwości

Błyszczyk do ust Bourjois 3D Effet Gloss nadaje ustom zmysłowy, pełny kształt i lśniący kolor, pielęgnując je nawet przez 8 godzin.

Właściwości:

  • zapewnia wysoki połysk i pełny kształt ust
  • pozostawia usta nawilżone, delikatne i miękkie
  • nie czuć go na ustach i nie wywołuje uczucia lepkości
  • praktyczny aplikator umożliwia dokładniejsze i łatwiejsze użycie

Skład:

  • delikatny krystaliczny wosk – nadaje ustom objętość i blask
  • witamina C i E – mają działanie antyoksydacyjne
  • kompleks substancji pielęgnujących i nawilżających – chroni i pielęgnuje usta

Jak stosować:
Błyszczyk nanosić od środka ust w stronę kącików. Nakładać oddzielnie lub jako górną warstwę po użyciu szminki.

Właściwości

Odcień
różowy
Substancje aktywne
vitamina C
Efekt
błyszczący

Napisaliśmy o Bourjois 3D Effet Gloss
Artykuły

O marce Bourjois

p>Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois 3D Effet Gloss8