Marka Paul Mitchell oznacza piękno, pragnienie zmian oraz pozytywną energię. Kosmetyki do włosów to narzędzia sztuki dostępnej dla każdego, kto chce zmienić swój wygląd i czerpać z najwyższej jakości. Marka Paul Mitchell uwielbiana jest przez tysiące użytkowników, wśród których jest mnóstwo celebrytów. Produkty Paul Mitchell obdarzyli zaufaniem na przykład Jenifer Aniston, Charlize Theron, Rihanna, Jack Nicolson czy Tom Cruise. Lista osób, które są zadowolone z tych kosmetyków, jest bardzo długa, a marka ceniona jest również dzięki deklarowanej odpowiedzialności społecznej.
Historia firmy John Paul Mitchell Systems jest równie ciekawa, jak jej produkty. W 1980 r. dwaj przyjaciele – fryzjer Paul Mitchell i specjalista w dziedzinie marketingu, John Paul DeJoria, postanowili przeprowadzić rewolucję i z pożyczonymi 700 dolarami założyli firmę. Pod nazwą Paul Mitchell stworzyli wyjątkowe produkty - Shampoo One, Shampoo Two i The Conditioner. Legendarny dziś, czarno-biały design prawdopodobnie nie powstał jako przemyślana strategia, ale wynikał z braku środków. Sam Paul Mitchell w 1989 r. zachorował na raka trzustki i niestety nie mógł być świadkiem rozwoju firmy. Obecnie produkty nadal sprzedają się w duchu idei dwóch twórców w 80 krajach świata. Obrót roczny w wysokości ok. miliarda dolarów potwierdza ogromną popularność, którą zyskała marka.
Z bogatej kolekcji produktów Paul Mitchell każdy stworzy prywatny zestaw, który spełni wszystkie oczekiwania i przyniesie pożądane rezultaty. Szczególną sławę zyskały na przykład produkty z kategorii „color care“. Podtrzymują one rezulatat farbowania, zapewniają włosom odpowiedni poziom nawilżenia, dynamikę i świeżość. Wisienką na torcie jest olśniewający blask.
Na oddzielny akapit zasługują produkty koloryzujące. Wyjątkowe produkty Paul Mitchell gwarantują trwałe i wyjątkowe rezultaty farbowania. Skala inspirujących kolorów i odcieni jest niemalże nieskończona. Bezpieczeństwo jest wynikiem użycia delikatnych składników pielęgnujacych. Trwałe, żywe kolory stanowią ofertę nie do odrzucenia dla klientów i fryzjerów. Wszyscy wiemy, czym jest powszechne, ludzkie niezadowolenie. Osoby z kręconymi włosami chcą mieć proste i na odwrót. Brunetki chcą mieć jasne włosy, a blondynki ciemne. Z marką Paul Mitchell droga do zmiany jest zawsze zabawna i kreatywna, bez względu na to, o jaką zmianę chodzi. Zawsze marzymy o doskonałym rezultacie, a z marką Paul Mitchell nasze nadzieje stają się rzeczywistością.