Ciepły piasek na plaży a kostki omywają Ci orzeźwiające fale morza. Morskie powietrze pachnie solą, a na twarz spadają Ci promyki słońca. Czy Ciebie też poniosła ta myśl? Właśnie takie uczucie przynosi woda toaletowa dla mężczyzn Guess Seductive Homme Blue. Jest ona stworzona dla mężczyzn, którzy kochają wolność i przygody. Wyrusz w rejs po dzikim morzu i poszukuj nowe przygody.
- drzewny zapach z nutami słonego i orzeźwiającego morza
- dla mężczyzn, którzy kochają przygody
- zainspirowana dziką siłą morza
Skład zapachu
Od razu na początku poczujesz świeże cytrusy i aromatyczny kardamon. Kompozycja łączy się później z otulającym kaszmirem, ciepłym piaskiem i mchem. Całość uzupełniają nuty morskie, które podkreślają atmosferę plaży, gdzie szumią fale, które uderzają do pobrzeża.
Historia zapachu
Morze, woda, ocean. Właśnie tym został zainspirowany ten zapach, który Cię w ciągu sekundy przeniesie nad morze i rozpieści Twoją duszę. Morzem jest zainspirowany nie tylko zapach, jednak również flakonik, który jest niebieskiego koloru i przedstawia fale. Zapach Guess Seductive Homme Blue został przedstawiony w 2012 roku.
Skład
Głowa | czarny pieprz, kardamon, cytrusy, kawior |
Serce | nuty morskie |
Podstawa | piasek, mech, kaszmir |
Grupy zapachów | wodne, drzewne |
Perfumy Guess | Guess – amerykański sen. Amerykańska marka modowa Guess jest znana przede wszystkim z odzieży o wysokiej jakości, z kreatywnego marketingu oraz z posiadania dużego wpływu na panujące trendy. Sporym sukcesem cieszą się także modne dodatki, zegarki i biżuteria oraz perfumy. Marka Guess została założona w 1981 r. przez braci Georgesa, Armanda, Paula i Maurica Marciano, którzy urodzili się w Maroko, ale w 1977 r. przeprowadzili się do Kalifornii, by spełnić swój amerykański sen. W latach 70. zwrócili uwagę świata mody stosowaniem dżinsu, który wówczas uważany był za staromodny.
Projekty braci Marciano były na tyle ponadczasowe, zmysłowe i gustowne, że już na zawsze zmieniły podejście świata mody do dżinsów. Dziś marka Guess należy do tych najbardziej uznawanych na świecie, a jej wygodna odzież i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci są odzwierciedleniem stylu życia. Wśród gwiazd, z którymi Guess współpracuje w zakresie reklamy, są między innymi Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni i Naomi Campbell. W XXI wieku natomiast marka łączona jest przede wszystkim z osobą Paris Hilton.
Pierwsze perfumy marka Guess wprowadziła na rynek w latach 80. we współpracy z marką Revlon. Później jednak zaczęła współpracę z marką Coty. W 1990 r. rozgłos zyskały damskie perfumy Guess Original z nutami mandarynki, grapefruita, cytryny, jaśminu, hiacyntu i bursztynu. Do najbardziej znanych zapachów dla mężczyzn należą orzeźwiające, zmysłowe perfumy Guess Seductive Homme Blue. Perfumy Guess tworzone są we współpracy z takimi perfumiarzami, jak Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner czy Bernard Ellena.
Marka Guess prowadzi obecnie dzialalność w ponad 80 krajach świata i wyróżnia się połączeniem amerykańskiego, zachodniego stylu z europejską wrażliwością. Jej produkty są symbolem młodzieńczego, sexy stylu życia pełnego przygód. W ciągu dziesięcioleci Guess pobudzał ludzi do marzeń dzięki swym kampaniom reklamowym, które uczyniły sławnymi wiele do tej pory nieznanych osób.
Filozofia marki Guess mówi, że każdy może spełnić swój amerykański sen.