FerrariScuderia Light Essence woda toaletowa dla mężczyzn

5×
Ferrari Scuderia Light Essence woda toaletowa dla mężczyzn
Ferrari Scuderia Light Essence woda toaletowa dla mężczyzn
Zaoszczędź
158,00

Zaoszczędź 38%
125 ml
97,20

77,76 / 100 ml, w tym VAT
Kod: FER0283 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
już jutro czwartek 21.10.2021
Nasze sklepy
już jutro czwartek 21.10.2021

Opis Ferrari Scuderia Light Essence
Skład

Lekka, świeża i jednocześnie niepowtarzalna. Męska woda toaletowa Ferrari Scuderia Light Essence oczaruje Twoje zmysły subtelną i wyrafinowaną kompozycją zapachową, stanowiąc idealny wybór na co dzień.

  • czysty i świeży zapach
  • zapach drzewny
  • aromatyczny zapach o ziołowych akordach
  • dla aktywnego i energetycznego mężczyzny
  • świeży zapach, idealny na ciepłe dni

Skład

Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się.
Głowa
imbir, limonka, herbata
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
Serce
nuty morskie, kwiat brzoskwini, róża
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Podstawa
piżmo, cedr, drzewo
Grupy zapachów
aromatyczne, drzewne

O marce Ferrari

Marki Ferrari nie trzeba przedstawiać. Ciekawe, że jej założyciel - Enzo Ferrari - nie miał pierwotnie zamiaru niczego sprzedawać. Firma Scuderia Ferrari powstała bowiem w 1929 r. wyłącznie w celu sponsorowania amatorskich kierowców wyścigowych. Później jednak Enzo zmuszony przez okoliczności (wspieranie zespołu Scuderia było bardzo kosztowne) rozpoczął produkcję wysokiej jakości samochodów wyścigowych i osobowych.
W chwili obecnej Ferrari oferuje bogatą gamę produktów - elektronikę, odzież, modne dodatki, a także luksusowe kosmetyki. Nie zaskakuje fakt, że zdecydowana większość z nich przeznaczona jest dla mężczyzn.
Perfumy Ferrari doceni każdy, kto kocha adrenalinę, zapach palonych opon i prędkość. Pierwsze z nich - Ferrari Black - zaprezentowano z ogromnym sukcesem w 1999 r. W znacznej mierze przyczynił się do tego fakt, że o ile na samochód sportowy Ferrari stać tylko najbogatszych, wspomniany zapach był nieporównywalnie bardziej dostępny cenowo - wciąż zapewniając swojemu posiadaczowi uczucie wyjątkowości. Potem pojawiły się kolejne udane produkty, takie jak Ferrari No. 1, Ferrari Racing, damski Passion i inne.
Ferrari może się pochwalić tym, że współpracują z nim słynni perfumiarze, tacy jak Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil i Bernard Ellena. Warto wspomnieć również o stylowych flakonach, które oczywiście zdobi kultowy znak rumaka stojącego na dwóch tylnych nogach. Ma on bardzo interesującą historię - na kadłubie samolotu miał go sam hrabia Francesco Baracca, legendarny włoski as lotnictwa podczas I wojny światowej. Enzo Ferrari spotkał się w latach dwudziestych ubiegłego wieku z jego rodzicami, którzy zgodzili się na wykorzystanie tego znaku.
Dla uzupełnienia dodajmy, że oprócz perfum w kosmetycznym portfolio Ferrari znajdziemy także żele pod prysznic, wody i balsamy po goleniu oraz dezodoranty. Na uwagę zasługują też przystępne cenowo zestawy prezentowe.
Markę Ferrari wybierze niewątpliwie każdy, kto poszukuje ekskluzywnych, a przy tym niezbyt drogich produktów, uwielbia ryk silnika i chce podkreślić swój męski pierwiastek.

Recenzje Ferrari Scuderia Light Essence5