Carolina Herrera CH

woda toaletowa dla kobiet 100 ml

10×
Carolina Herrera CH woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Carolina Herrera CH woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Carolina Herrera CH woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Carolina Herrera CH woda toaletowa dla kobiet 100 ml
4UB5wbvxj0Q
100 ml
322,90

Kod: CHR0096 | Ponad 20 szt. w magazynie

Opakowanie produktu może się różnić od tego na zdjęciu.

szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 27.05.2019
Nasze sklepy
już jutro sobota 25.05.2019
Carolina Herrera CH
100 ml | 322,90

Opis perfum Carolina Herrera CH

Woda toaletowa Carolina Herrera CH CH to niezwykły zmysłowy i uzależniający zapach, który pokochasz ty i twoje otoczenie!

  • kwiatowo-owocowy zapach
  • dla optymistki
  • do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje

Skład

Złożenie
bergamotka, cynamon, czekoladka, drzewo, jaśmin, melon, pomarańcza, róża
Grupy zapachów
kwiatowe, orientalne

O marce Carolina Herrera

„Czuję odpowiedzialność wobec dzisiejszych kobiet – chcę, aby były pewne siebie, nowoczesne i czuły się piękne.“ Słowa wenezuelskiej projektantki mody Caroliny Herrery znalazły odzwierciedlenie w działalności jej firmy, której dała życie i swoje nazwisko w 1980 roku.

Carolina Herrera od samego początku wyróżniała się wyjątkowym stylem, w którym widać wpływy międzynarodowej mody i kultury. Przy wsparciu Diany Vreeland, legendarnej redaktorki mody Vogue, debiutowała ze swoją kolekcją w nowojorskim Metropolitan Club, zyskując uznanie krytyki. Wkrótce potem ubierała Jacqueline i Caroline Kennedy, Laurę Bush oraz Michelle Obamę.

W świecie perfum marka zadebiutowała z sukcesem w 1988 roku, przedstawiając pierwsze perfumy Carolina Herrera. Szczególnie entuzjastycznie przyjęto kolekcję Carolina Herrera 212, której nazwa przywołuje ukochany przez projektantkę Manhattan, czy też wodę perfumowaną Carolina Herrera Good Girl. Także ten zapach, podobnie jak wszystkie kolejne oraz cała marka, stanowi uosobienie luksusu, elegancji i ponadczasowości.

Ocena Carolina Herrera CH

Dodać nową opinię

5.0
10 ocena
9
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne