Bourjois Volume Glamour Max tusz do rzęs nadający maksymalną objętość

8×
Bourjois Volume Glamour Max tusz do rzęs nadający maksymalną objętość
Bourjois Volume Glamour Max tusz do rzęs nadający maksymalną objętość
odcień 51 Max Black 10 ml
22,20

222,00 / 100 ml, w tym VAT
Kod: BOU0230 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
już jutro środa 19.05.2021
Nasze sklepy
już jutro środa 19.05.2021

Opis Bourjois Volume Glamour Max
Właściwości

Z tuszem do rzęs Bourjois Glamour w jednej chwili stworzysz precyzyjny i idealny makijaż oczu. Silikonowa szczoteczka i udoskonalony skład pozwalają cieszyć się maksymalną objętością rzęs nawet przez 16 godzin.

Właściwości:

  • wydłuża rzęsy i zwiększa ich objętość do 8×
  • podkreśla spojrzenie i tworzy olśniewający efekt
  • pogrubia nawet najmniejsze rzęsy
  • efekt gwarantowany nawet przez 16 godzin
  • odpowiednia także do wrażliwych oczu i dla osób noszących szkła kontaktowe

Skład:

  • naturalny wosk i wyciąg z czarnych pereł – chroni rzęsy

Jak stosować:
Lekkim ciągłym ruchem przeczesać rzęsy od nasady po końcówki. Stosować na górne i dolne rzęsy.

Właściwości

Odcień
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla wrażliwych oczu, dla objętości

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Volume Glamour Max8