Bourjois Twist Up The Volume

pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1

46×
Bourjois Twist Up The Volume pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1
Bourjois Twist Up The Volume pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1
54,99

Zaoszczędź 52%
odcień Noir 8 ml
26,19

Kod: BOU0752 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro piątek 21.06.2019
Nasze sklepy
już jutro piątek 21.06.2019
Bourjois Twist Up The Volume
odcień Noir 8 ml | 26,19

Opis produktu Bourjois Twist Up The Volume

Dzięki specjalnemu mechanizmowi obrotowemu tusz do rzęs Bourjois Twist Up The Volume zapewnia podwójny efekt – najpierw wyraźnie wydłuża rzęsy, a następnie dodaje im objętości.

Właściwości:

  • szczoteczka 2 w 1 zwiększa długość rzęs i nadaje im maksymalną objętość
  • umożliwia równomierne nanoszenie koloru
  • pogrubia nawet najmniejsze rzęsy
  • zapewnia długotrwały kolor rzęs

Skład:

  • naturalne woski – zwiększają objętość rzęs
  • estry jojoby – odżywiają rzęsy

Jak stosować:
Aby rozdzielić i wydłużyć rzęsy należy ustawić tusz w pozycji 1 i przeczesać rzęsy delikatnymi ruchami. Następnie ustawić tusz w pozycji 2 aby zwiększyć objętość i powtórzyć aplikację.

Właściwości

Kolor
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości, dla wrażliwych oczu, wydłużający
Wodoodporny
nie

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.