Bourjois Twist Up The Volumepogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1

46×
Bourjois Twist Up The Volume pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1
Bourjois Twist Up The Volume pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1
54,99

Zaoszczędź 51%
odcień Noir 8 ml
27,06

Kod: BOU0752 | W magazynie
1

Dodano do koszyka

Bourjois Twist Up The Volume pogrubiający tusz do rzęs ze szczoteczką 2 w 1
| 1 szt. | 27,06
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek 24.09.2019
Nasze sklepy
już jutro wtorek 24.09.2019

Opis produktu Bourjois Twist Up The Volume

Dzięki specjalnemu mechanizmowi obrotowemu tusz do rzęs Bourjois Twist Up The Volume zapewnia podwójny efekt – najpierw wyraźnie wydłuża rzęsy, a następnie dodaje im objętości.

Właściwości:

  • szczoteczka 2 w 1 zwiększa długość rzęs i nadaje im maksymalną objętość
  • umożliwia równomierne nanoszenie koloru
  • pogrubia nawet najmniejsze rzęsy
  • zapewnia długotrwały kolor rzęs

Skład:

  • naturalne woski – zwiększają objętość rzęs
  • estry jojoby – odżywiają rzęsy

Jak stosować:
Aby rozdzielić i wydłużyć rzęsy należy ustawić tusz w pozycji 1 i przeczesać rzęsy delikatnymi ruchami. Następnie ustawić tusz w pozycji 2 aby zwiększyć objętość i powtórzyć aplikację.

Właściwości

Kolor
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości, dla wrażliwych oczu, wydłużający

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Twist Up The Volume