Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet szminka w płynie

Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet szminka w płynie
Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet szminka w płynie
odcień 04 Ravie En Rose 7.7 ml

BLACK
FRIDAY
Dodatkowa zniżka 20% z kodem SUMMER
Kod wpisz w koszyku
Zniżka nie dotyczy produktów już przecenionych i z wyprzedaży.
BLACK
FRIDAY
Kod: BOU1264 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Opis Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet
Właściwości

Pomadka w płynie Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet łączy efekt szminki i balsamu nawilżającego, pozostawiając usta lekko pomalowane, a jednocześnie delikatne i chronione.

Właściwości:

  • nadaje ustom lekko stonowany aksamitny wygląd
  • ma półprzezroczysty efekt
  • zapewnia 10-godzinne nawilżenie ust
  • lekka tekstura daje przyjemne uczucie na ustach

Jak stosować:
Pomadkę nanosić od środka do kącików ust. Aby uzyskać maksymalne krycie nałożyć drugą warstwę w przeciwnym kierunku.

Właściwości

Odcień
pomarańczowy

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet