Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl

tusz wydłużajacy i podkręcający rzęsy

21×
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl tusz wydłużajacy i podkręcający rzęsy
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl tusz wydłużajacy i podkręcający rzęsy
45,99

Zaoszczędź 58%
odcień 01 Black curl 12 ml
19,50

Kod: BOU0051 | Ponad 20 szt. w magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 26.08.2019
Nasze sklepy
wtorek 27.08.2019
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl
odcień 01 Black curl 12 ml | 19,50

Opis produktu Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl

Uzyskaj uwodzicielskie spojrzenie z maskarą Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl, która jednym ruchem perfekcyjnie przedłuży i podkręci rzęsy.

Właściwości:

  • pozostawia długie i gęste rzęsy
  • nie skleja rzęs i zapobiega tworzeniu się grudek
  • zakrzywiona szczoteczka delikatnie podkręca
  • nadaje rzęsom atrakcyjny kształt i długość
  • nadaje się także do wrażliwych oczu

Jak stosować:
Nakładać maskarę szczoteczką od nasady aż do końcówek rzęs lekkim, ciągłym ruchem. Aby zwiększyć efekt, można nałożyć kilka warstw.

Właściwości

Kolor
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla wrażliwych oczu, podkręcający, wydłużający
Wodoodporny
nie

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.