BourjoisMascara Volume Glamour Ultra-Curl tusz wydłużający i podkręcający rzęsy

41×
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl tusz wydłużający i podkręcający rzęsy
Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl tusz wydłużający i podkręcający rzęsy
odcień 01 Black curl 12 ml

Kod: BOU0051 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Opis Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl
Właściwości

Uzyskaj uwodzicielskie spojrzenie z maskarą Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl, która jednym ruchem perfekcyjnie przedłuży i podkręci rzęsy.

Właściwości:

  • pozostawia długie i gęste rzęsy
  • nie skleja rzęs i zapobiega tworzeniu się grudek
  • zakrzywiona szczoteczka delikatnie podkręca
  • nadaje rzęsom atrakcyjny kształt i długość
  • nadaje się także do wrażliwych oczu

Jak stosować:
Nakładać maskarę szczoteczką od nasady aż do końcówek rzęs lekkim, ciągłym ruchem. Aby zwiększyć efekt, można nałożyć kilka warstw.

Pełna lista składników

AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]. Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Odcień
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
wydłużający, podkręcający, dla wrażliwych oczu

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl38