


Baza pod podkład przeciwko oznakom zmęczenia Bourjois Healthy Mix idealnie wygładza cerę, ujednolica i przygotowuje do nałożenia makijażu.
Właściwości:
- ujednolica wygląd cery i minimalizuje widoczność porów
- dodaje skórze energii i przygotowuje ją do nałożenia makijażu
- ultra lekka konsystencja żelu nie pozostawia tłustego filmu
- tworzy efekt aksamitnej skóry
- nie obciąża cery i zapewnia jej komfort i świeżość przez cały dzień
- miks witamin A, C i B5 odżywia i nawilża skórę
Jak stosować:
Nałożyć równomiernie na oczyszczoną skórę twarzy i dobrze rozetrzeć. Następnie nanieść podkład.
Właściwości
Rodzaj skóry | do każdego rodzaju cery |
Pełna lista składników
AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, PROPYLENE GLYCOL, DIMETHICONE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE/PEG-10/15 CROSSPOLYMER, MAGNESIUM SULFATE, LAURYL PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, CAPRYLYL GLYCOL, TALC, ASCORBYL GLUCOSIDE, LECITHIN, PUNICA GRANATUM FRUIT JUICE, VITIS VINIFERA (GRAPE) JUICE, RETINYL PALMITATE, ETHYLHEXYL PALMITATE, GLYCERIN, SORBIC ACID, DIPROPYLENE GLYCOL, TOCOPHEROL, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BHT, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, BUTYLENE GLYCOL, SAPPHIRE POWDER, PALMARIA PALMATA EXTRACT, SODIUM HYALURONATE, HEXYLENE GLYCOL, [May Contain/Peut Contenir/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]
Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.