Bourjois Eye Catching pogrubiający tusz do rzęs

3×
Bourjois Eye Catching pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Eye Catching pogrubiający tusz do rzęs
odcień 01 Deli-Cat Black 6 ml

Kod: BOU01678 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Opis Bourjois Eye Catching
Właściwości

Pogrubiający tusz do rzęs Bourjois Eye Catching ma specjalnie zakrzywioną szczoteczkę, która podnosi rzęsy od nasady, w okamgnieniu wyczarowując pociągające kocie spojrzenie.

Właściwości:

  • zagęszcza rzęsy i dodaje im objętości
  • każdej rzęsie nadaje intensywny czarny kolor
  • zapobiega sklejaniu rzęs i tworzeniu się grudek
  • podnosi rzęsy na cały dzień

Skład:

  • proteiny jedwabne – sprawiają, że rzęsy są jedwabiście miękkie

Jak stosować:
Przyłożyć szczoteczkę do nasady rzęs i przeczesać je ku górze. Tusz nakładać na górne i dolne rzęsy.

Właściwości

Odcień
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Eye Catching3