Które wykończenie wybierzesz? Paleta cieni do powiek Bourjois Eye Catching składa się z 8 kolorów, które zapewnią ci nawet 8 możliwych efektów. Pobudź swoją kreatywność i swobodnie łącz satynowe, perłowe, błyszczące i matowe cienie, osiągając wymarzony efekt podkreślonego spojrzenia, który pozostanie z tobą przez cały dzień.
Paleta cieni Bourjois Eye Catching idealnie dopasuje się do każdej stylizacji.
Właściwości:
- zapewnia trwałość do 12 godzin
- optycznie powiększa oczy
- perfekcyjnie podkreśla spojrzenie
- lekka tekstura umożliwiająca swobodne mieszanie odcieni
- jedna paleta – 8 efektów do wyboru
- niezwykle łatwa aplikacja
- precyzyjne nakładanie za pomocą aplikatora z 2 końcówkami
- zawiera lusterko ułatwiające poprawki w ciągu dnia
Sposób aplikacji:
Aplikuj jasny cień bazowy na całą powierzchnię powieki – wybierz lekki ciepły beż (pozycja 2) lub lekki ciepły róż (pozycja 4). Następnie nałóż środkowy cień z palety – środkowy ciepły beż (pozycja 3) lub środkową ciepłą śliwkę (pozycja 7) na załamanie powieki i jej zewnętrzny kącik. Potem podkreśl linię górnych i dolnych rzęs za pomocą ciepłego ciemnego brązu (pozycja 8). Następnie rozjaśnij zewnętrzne kąciki rzęs oraz łuk brwiowy za pomocą jasnego cienia, używając perłowego białego beżu (pozycja 1).
Wskazówka Notino:
Paleta cieni Bourjois Eye Catching posiada 8 odcieni, które doskonale łączą się ze sobą. Wypróbuj również inne kombinacje i podkreśl swój niepowtarzalny styl.
Właściwości
Odcień | brązowy, różowy, szary, złoty, beżowy |
Efekt | matowy, perłowy, błyszczący, brokatowy |
Pełna lista składników
Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.