Dawna szwalnia produkująca mundury, którą po pierwszej wojnie światowej założył Hugo Boss, zaczęła się przekształcać w markę modową z prawdziwego zdarzenia dopiero po 1945 roku. Zmiana nastąpiła pod kierunkiem Eugena Holy, zięcia Hugo Bossa. Firma zaczęła wtedy szyć wysokiej jakości garnitury. Sztukę szycia idealnie skrojonych ubrań dla mężczyzn doskonalono z pokolenia na pokolenie i dopiero w 1977 roku marka zdobyła międzynarodowy znak towarowy, stając się liderem światowego rynku mody. Firma Hugo Boss ma swoją stałą siedzibę w Metzingen pod Stuttgartem. Ze swoją serią Boss Green angażuje się we współpracę z czołowymi sportowcami, na przykład tenisistami, golfistami, a nawet zawodnikami Formuły 1.
Najpiękniejsze zapachy z pracowni Hugo Boss
Hugo Boss przedstawił światu swój pierwszy zapach o nazwie „Boss Number One for men“ w 1985 roku. Od tego czasu zgromadził w swoim portfolio co najmniej 83 zapachy dla mężczyzn i kobiet, między innymi „Hugo Woman“, „Boss Femme“, „Boss Nuit“, „Hugo Energise“, „Boss Orange“, „Hugo The Collection“, „Boss Jour“, „Boss in Motion“ i „Hugo XX i XY“ oraz wiele innych.
W szczególności kampanie reklamowe ponadczasowych zapachów, jak choćby „Boss Bottled”, z udziałem silnych, odnoszących sukcesy, eleganckich mężczyzn, na przykład Gerarda Butlera, Chrisa Hemswortha czy Ryana Reynoldsa, niosą przesłanie dla dzisiejszych mężczyzn. Ambasadorzy „Boss Bottled” mówią głównie o tym, że czyny są ważniejsze niż słowa. Że współczesny bohater zawsze dotrzymuje złożonych obietnic, a jego misją jest szczerość i wewnętrzna spójność, ponieważ sukces bez spójność słów i czynów nie ma żadnego znaczenia. Mówią także o tym, że to nie bogactwo czyni mężczyznę lepszym. Jest tym jego stosunek do otoczenia, gdy jego celem nie jest zysk. Marka odwołuje się do idei, że poziom życia podnosimy wprawdzie dzięki rzeczom, które zdobywamy, ale w życiu spełniamy się dopiero dzięki temu, co dajemy w zamian.
Dla kampanii „Boss Bottled” ważne jest także, aby chcieć więcej i osiągać to każdego dnia z pracowitością i świadomością celu. Krótko mówiąc, być współczesnym bohaterem. Dokładnie to w swojej istocie wyznaje marka Hugo Boss. Nie chodzi tylko o to, że szyje najwyższej jakości garnitury z dbałością o najdrobniejszy szczegół. I że w reklamach pojawiają się silni, odnoszący sukcesy mężczyźni w perfekcyjnych ubraniach. Ikony stylu, bohaterowie, kochankowe. Przede wszystkim przekazuje światu ważną wiadomość: Celem nie jest samo dążenie do sukcesu. Chodzi o to, abyśmy sami stali się swoim sukcesem. Z tej idei zrodził się też piękny zapach „Boss Bottled“, który dzięki swojej popularności doczekał się już kilku wariantów.
„Boss Bottled” jako elegancki, męski zapach zachwycił już w momencie pojawienia się w 1998 roku. Nuta głowy odurza esencjami śliwki, jabłka, cytrusów i świeżego bergamotu. Dzięki wyciągom z rozgrzewających goździków i cynamonu oraz kwiatów goździka w zapachu rozbrzmiewają też akordy seksualne. Drzewo cedrowe i sandałowe w połączeniu z wanilią, wetiwerią i nietradycyjną oliwką tworzą silną bazę zapachu, którego trwałość jest naprawdę potężna. Doskonałe i wysokiej jakości wykonanie to minimum, jakiego możemy oczekiwać od marki Hugo Boss. Ten zapach doskonale podkreśli wyjątkową osobowość każdego mężczyzny.
Historia zapachu „The Scent” jest trochę bardziej pikantna. W kampaniach reklamowych zrezygnowano z idealnie leżących garniturów i głoszenia zasad, co widujemy w spotach „Boss Bottled”, zamiast tego odsłonięto tajemnice, jakie kryje piękne „opakowanie”. Pary pokazywane są w luksusowych domowych wnętrzach, widzimy łączące ich pożądanie i intymność. Hugo Boss z wodą perfumowaną „The Scent” intense stawia na to, że węch jest jednym z najczulszych zmysłów, a zapach najbardziej zmysłowym wrażeniem. I że słowa często nawet nie są potrzebne, aby oszołomić.
Z tego powodu „The scent intense for him“to idealna kompozycja dla zmysłowego i stylowego mężczyzny. Istotą stylu jest przecież to, kim jesteśmy i jak siebie wyrażamy. A zapach to piękna kropka nad „i”, która dopełnia ogólne wrażenie. Dzięki takim zapachom jak „The Scent“ każdy mężczyzna poczuje się bardziej seksowny, silny i odważny. Rozgrzewające połączenie kardamonu i lekko ostrego imbiru otwiera kompozycję rzadkiego owocu maninki i lawendy. Zapach rozbrzmiewa w bazie zmysłowym koktajlem skóry, drewna i słodkiej wanilii.
Perfumy dla mężczyzn pięknie dopełnia zapach dla kobiet „The scent intense for her..“ Ta kusząca, kwiatowo-owocowa kompozycja zapachowa jest zamknięta we wspaniałym różowozłotym flakoniku. Frezja, brzoskwinia, kakao i Osmanthus łączą się w niej, urzekając prostotą i delikatnością.
Swoimi zapachami marka Hugo Boss skłania mężczyzn, aby dowiedzieli się, kim naprawdę są i zdecydowali się pokazać to swojemu otoczeniu. Może właśnie takiego wsparcia w postaci niezniszczalnej siły i wytrwałości zaklętych w zapachach jednej z największych ikon stylu na świecie dzisiejsi mężczyźni naprawdę potrzebują. I dlatego Hugo to dla nas prawdziwy Boss.