Przejdź do głównej zawartości

Nowy mężczyzna. Bohater

12.08.2021

Kasia

Przeczytasz w 3 minuty

Kultowa marka Burberry przedstawia całkowicie nowy zapach dla mężczyzn o nazwie Hero. Zapach celebrujący istotę mężczyzn, zdaje się eksplorować dwoistość tego domu mody i jednocześnie potęgę rzeszy zwierząt.

Zostań swoim własnym bohaterem

Dom mody Burberry, założony przez Thomasa Burberry’ego w 1856 roku, opiera się na kilku zasadach: brytyjskim designie, innowacyjności i profesjonalnym podejściu. Dlatego nic dziwnego w tym, że również wszystkie linie zapachów Burberry przestrzegają tych zasad – z Burberry nierozerwalnie związane są nie tylko same zapachy, ale również mistrzowsko wykonane szklane flakony, w których ukryte są charakterystyczne perfumy tej marki.

Tajemnicze i przygodowe perfumy Burberry Hero to równocześnie pierwszy zapach, który stworzył dla Burberry dyrektor kreatywny Riccardo Tisci. Zapach jest ucieleśnieniem dwoistości na kilku płaszczyznach: siła i delikatność, siła i współczucie, atletyka i kreatywność.

Kampania reklamowa Hero przedstawia aktora Adama Drivera jako pozytywnego i bohaterskiego przywódcę.  Człowiek i koń odzwierciedlają się wzajemnie w swoich ruchach i przesuwają swoje fizyczne granice, aby w końcu przekształcić się w mityczne stworzenie – metaforę osobistej transformacji.

 

Połączenie świeżych i drzewnych zapachów z całego świata

Świeży i odważny zapach zdaje się być rozjaśniony przez jaskrawą bergamotkę i dodatkowo ożywiony przez jałowiec i czarny pieprz. Jałowiec jest bowiem typowym dodatkiem perfum brytyjskich, który uzupełnia zestaw składników o jaskrawą świeżość. Jego zapach jest następnie pogłębiony przez trójkę ciepłych olejków z drewna cedrowego z trzech różnych łańcuchów górskich: Appalachów w Wirginii, gór Atlas w Afryce i Himalajów w Azji.

Opakowanie Burberry Hero Eau de Toilette zostało po raz pierwszy opatrzone monogramem TB, który wygrawerowano na szklanym flakoniku. Sam flakon jest mocny i modernistyczny, tak samo jak zapach, który w sobie kryje. Kanciasty kształt flakonu symbolizuje abstrakcyjną reinterpretację kopyta końskiego z zakrzywionym logo marki Burberry. 

 

Zapach jest dostępny w opakowaniach 50, 100 oraz 150 ml. Dodatkowo można również kupić dezodorant, szampon, żel pod prysznic lub wodę po goleniu.