Zostań swoim własnym bohaterem
Dom mody Burberry, założony przez Thomasa Burberry’ego w 1856 roku, opiera się na kilku zasadach: brytyjskim designie, innowacyjności i profesjonalnym podejściu. Dlatego nic dziwnego w tym, że również wszystkie linie zapachów Burberry przestrzegają tych zasad – z Burberry nierozerwalnie związane są nie tylko same zapachy, ale również mistrzowsko wykonane szklane flakony, w których ukryte są charakterystyczne perfumy tej marki.
Tajemnicze i przygodowe perfumy Burberry Hero to równocześnie pierwszy zapach, który stworzył dla Burberry dyrektor kreatywny Riccardo Tisci. Zapach jest ucieleśnieniem dwoistości na kilku płaszczyznach: siła i delikatność, siła i współczucie, atletyka i kreatywność.
Kampania reklamowa Hero przedstawia aktora Adama Drivera jako pozytywnego i bohaterskiego przywódcę. Człowiek i koń odzwierciedlają się wzajemnie w swoich ruchach i przesuwają swoje fizyczne granice, aby w końcu przekształcić się w mityczne stworzenie – metaforę osobistej transformacji.
Połączenie świeżych i drzewnych zapachów z całego świata
Świeży i odważny zapach zdaje się być rozjaśniony przez jaskrawą bergamotkę i dodatkowo ożywiony przez jałowiec i czarny pieprz. Jałowiec jest bowiem typowym dodatkiem perfum brytyjskich, który uzupełnia zestaw składników o jaskrawą świeżość. Jego zapach jest następnie pogłębiony przez trójkę ciepłych olejków z drewna cedrowego z trzech różnych łańcuchów górskich: Appalachów w Wirginii, gór Atlas w Afryce i Himalajów w Azji.
Opakowanie Burberry Hero Eau de Toilette zostało po raz pierwszy opatrzone monogramem TB, który wygrawerowano na szklanym flakoniku. Sam flakon jest mocny i modernistyczny, tak samo jak zapach, który w sobie kryje. Kanciasty kształt flakonu symbolizuje abstrakcyjną reinterpretację kopyta końskiego z zakrzywionym logo marki Burberry.
Zapach jest dostępny w opakowaniach 50, 100 oraz 150 ml. Dodatkowo można również kupić dezodorant, szampon, żel pod prysznic lub wodę po goleniu.