Armani Acqua di Giò Pour Hommedezodorant w sztyfcie dla mężczyzn

2×
Armani Acqua di Giò Pour Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn
Armani Acqua di Giò Pour Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn
185,00

Zaoszczędź 31%
75 ml
127,20

Kod: GIO0020 | W magazynie
1

Dodano do koszyka

Armani Acqua di Giò Pour Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml
| 1 szt. | 127,20
Upominek dla Ciebie
Skorzystaj z kodu 15pl w swoim koszyku, a zyskasz 15% zniżki na wszystkie perfumy. Zniżka nie dotyczy innych promocji i wyprzedaży.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 18.11.2019
Nasze sklepy
sobota 16.11.2019
  • Opis perfum
  • O marce
  • Recenzje

Opis perfum Armani Acqua di Giò Pour Homme

Dezodorant perfumowany w sztyfcie Armani Acqua di Gio Pour Homme wspaniale uzupełni zapach z tej samej kolekcji. Dezodorant w sztyfcie skutecznie zapobiega nieprzyjemnemu poceniu, pielęgnuje wrażliwą skórę pod pachami, a zapach utrzymuje się przez wiele godzin.

O marce Armani

Armani oznacza elegancję, łączącą w sobie ponadczasowość i aktualne trendy.

Giorgio Armani jest uważany za jednego z najlepszych włoskich projektantów mody wszech czasów. Swoim niepowtarzalnym stylem, w którym łączy niewymuszoność z odrobiną ekstrawagancji, zdobył serca milionów kobiet na całym świecie. Podobnie jak jego modele, także kosmetyki i perfumy Armani są synonimem jakości, ponadczasowości i sukcesu.

Przed założeniem własnej marki Armani pracował jako niezależny projektant dla wielu domów mody. W latach 70. ubiegłego wieku stworzył swoje pierwsze własne kolekcje i wkrótce potem wprowadził na rynek także serię kosmetyków, produktów do makijażu oraz perfum sygnowanych nazwiskiem Armani.

Zapach dla mężczyzn Armani Acqua di Gio lub damski Armani Si to ponadczasowe klasyki, które na trwałe zapisały się w historii i wciąż cieszą się niemalejącą popularnością.

Nieważne, czy wybierzesz sprawdzoną klasykę czy nowoczesną interpretację, wybierając zapach Armani, nigdy się nie rozczarujesz.

Recenzje Armani Acqua di Giò Pour Homme

5.0
2
Pokaż ocenę według właściwości
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne