Etienne Aigner Black for Man

woda toaletowa dla mężczyzn 125 ml

2×
Etienne Aigner Black for Man woda toaletowa dla mężczyzn 125 ml
Etienne Aigner Black for Man woda toaletowa dla mężczyzn 125 ml
125 ml
131,90

Kod: AIG0068 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek 28.05.2019
Nasze sklepy
wtorek 28.05.2019
Etienne Aigner Black for Man
125 ml | 131,90

Opis perfum Etienne Aigner Black for Man

Aigner Black for Man to intensywny, iskrzący i uwodzicielski zapach dla mężczyzn, w którym łączy się czysta charyzma z nowoczesnym stylem życia. Perfumy te symbolizują siłę, wyczucie stylu i elegancji. Dynamiczne tony zapachu Black for Man pobudzą Cię i dodadzą Ci pewności siebie.

Czyste cytrusowe tony grejpfruta i florydzkiej pomarańczy doskonale przeplatają się z upojną esencją bergamoty. Z samego serca zapachu wyłaniają się urzekające tony dzikiej sosny i aksamitnego mchu dębowego, który został delikatnie posypany orzeźwiającymi listkami mięty. W ciepłej męskiej podstawie znajduje się styrak, delikatna fasola tonka, ekskluzywne czarne piżmo i czysta skórzana esencja. Ekscytujący i luksusowy zapach Aigner doskonale sprawdzi się zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem na romantycznym spotkaniu.

Perfumy Aigner Black for Man pozostawią na Twojej skórze orzeźwiający i zmysłowy aromat!

Skład

Głowa
bergamotka, pomarańcza
Serce
dąb, mięta, sosna
Podstawa
fasola tonka, piżmo, skóra, styrax
Grupy zapachów
przyprawowe

O marce Etienne Aigner

Parfumy Aigner | Aigner -  Etienne Aihner to producent skórzanych akcesorii; torebek, pasków, portfeli i rękawiczek. Urodził się w 1904 roku na Węgrzech, a w 1926 roku emigrował do Paryża. W 1945 zaprojektował pierwszą torebkę dla domu mody Dior a następnie przeprowadził się do Nowego Jorku gdzie w 1949 roku otworzył swój pierwszy sklep przy Piątej Aleji. Pierwsze perfumy Etienne Aigner No. 1 zostały wprowadzone na rynek w 1975 roku. Perfumy Aigner to zapachy ponadczasowe, delikatne i eleganckie.

Ocena Etienne Aigner Black for Man

Dodać nową opinię

5.0
2 ocena
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne