Zmień swoją golarkę na nową
Aby uzyskać najlepsze rezultaty, zmieniaj głowice co 2 lata
W ciągu dwóch lat głowice golarki usuwają z Twojej twarzy 9 milionów włosów. Wymień głowice i na nowo ciesz się pełną wydajnością.
Korzyści
Wygodne i dokładne golenie
- Zaokrąglone krawędzie płynnie przesuwają się po skórze, zapewniając bezpieczne golenie
Wygodne użytkowanie
- Przypomnienie o wymianie
- Łatwa wymiana głowic
- Efekt nowej golarki po wymianie głowic golących
Cechy
System ostrzy ComfortCut
Skorzystaj z możliwości wygodnego golenia na sucho. Nasz system ostrzy ComfortCut z głowicami o okrągłym profilu został zaprojektowany z myślą o łatwym przesuwaniu się po skórze i jej ochronie przed zadraśnięciami i skaleczeniami.
Przypomnienie o wymianie
Najnowsze golarki firmy Philips są wyposażone w funkcję przypomnienia o wymianie głowic golących w postaci symbolu elementu golącego. W odpowiednim momencie symbol zaczyna świecić, informując, że głowice wymagają wymiany.
Prosta wymiana
1. Otwórz golarkę, naciskając przycisk zwalniający; 2. Usuń element zabezpieczający, obracając blokadę w lewo; 3. Wyjmij stare głowice i ostrożnie włóż głowice zamienne; sprawdź, czy głowice są dokładnie dopasowane; 4. Wymień element zabezpieczający i zamontuj go, obracając blokadę w prawo; 5. W przypadku prawidłowego zamknięcie głowica goląca zatrzaśnie się we właściwej pozycji (usłyszysz „kliknięcie”).
Zmień swoją golarkę na nową
Najnowsze golarki firmy Philips są wyposażone we wbudowaną funkcję przypomnienia o wymianie głowic golących. Po ich wymianie można zresetować wskaźnik wymiany, naciskając i przytrzymując wyłącznik golarki przez ponad 7 sekund. W przeciwnym razie wskaźnik wymiany wyłączy się automatycznie po kolejnych 9 goleniach.
Marka Philips znana jest w wielu domach. Siedem niebieskich liter w logo z tarczą, gwiazdami i falami towarzyszy nam już od ponad 120 lat. Przez ten czas firma Philips zbudowała sobie opinię renomowanej i godnej zaufania marki w obszarze opieki medycznej, produktów konsumenckich i oświetlenia.
Jedna z pierwszych kampanii rozpoczęła się w 1891 r., kiedy to Anton Philips użył jako narzędzia marketingowego pocztówki przedstawiające holenderskie stroje ludowe oraz umieścił na nich słowo Philips złożone z żarówek.
Stopniowo firma zaczęła interesować się innymi dziedzinami. Obecnie jest liderem w zakresie opieki kardiologicznej, opieki w nagłych przypadkach oraz opieki domowej, w zakresie energooszczędnych i nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych, a także w dziedzinie produktów do golenia i strzyżenia oraz produktów do higieny jamy ustnej. W centrum jej zainteresowanń pozostają innowacje oraz wprowadzanie najnowszych technologii w trosce o komfort użytkowników. Zasada „rozum i prostota“ odzwierciedla zdecydowanie Philips, by pozostać firmą ukierunkowaną na rynek, dostarczającą produkty i usługi, które są odpowiedzią na obietnicę daną klientom: „Zaprojektowane przez ciebie, łatwe w obsłudze i nowoczesne“.
Jednym z aktualnych kierunków działalności jest sektor nazwany „innowacje i Ty“, który odzwierciedla przekonanie, że innowacje mają sens tylko wówczas, gdy opierają się o zrozumienie potrzeb i życzeń klientów.
Spośród szerokiej oferty marki Philips przedstawiamy elektryczne szczoteczki do zębów. Elektryczna szczoteczka do zębów Philips Sonicare FlexCare dostarczy najlepszej ochrony twoim zębom. Zostało udowodnione klinicznie, że poprawia ona stan dziąseł już po dwóch tygodniach. Dzięki trzem reżimom czyszczenia jest odpowiednia dla każdego. Ponadto istnieje możliwość ustawienia intensywności czyszczenia. Elektryczna szczoteczka do zębów Philips Sonicare EasyClean usuwa dwa razy więcej płytki nazębnej niż szczoteczka manualna, a jednocześnie przyczynia sie do wybielania zębów i usuwania przebarwień. Podstawowe nawyki higieniczne należy wpajać już od najmłodszych lat, dlatego została stworzona elektryczna szczoteczka dla dzieci Philips Sonicare For Kids. Mogą jej używać dzieci już od 4. roku życia. Dzięki funkcji KidPacer, dzieci zdobędą nawyk szczotkowania oraz nauczą się, jak długo powinno trwać, by dało najlepsze rezultaty.
Marka Philips reprezentuje tradycję i zaufanie, a obecnie identyfikuje się z naciskiem na innowacje i potrzeby klientów. Kupując produkty marki Philips, otrzymujesz tradycyjne wartości w połączeniu z najnowocześniejszymi trendami.