Marc JacobsDaisy Eau So Fresh Spring woda toaletowa dla kobiet
Wiosna we flakonie. Ten zwięzły opis w pełni oddaje to, co kryje w sobie damska woda toaletowa Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Spring. Wystarczy poczuć jej zapach, by pobudzić zmysły, podobnie jak robi to spacer wśród kwitnącej, wiosennej przyrody czy odświeżająca bryza.
- kwiatowo-owocowa kompozycja ze świeżymi, zielonymi akordami
- część limitowanej edycji Marc Jacobs – Spring
- Neo Mint to odcień zieleni nawiązujący do kolekcji Marc Jacobs Spring
Skład zapachu
Od pierwszej chwil wyczuwalny jest aromat kwiatu zielonej herbaty, który doskonale harmonizuje z zieloną herbatą matcha. Następnie na pierwszy plan wysuwa się pikantny różowy pieprz, co zapewnia całości promienny charakter.
Historia zapachu
W 2021 roku zaprezentowano zapach Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Spring, a wraz z nim Daisy Spring oraz Daisy Love Spring. Stanowią one kontynuację serii corocznych limitowanych edycji Marc Jacobs Daisy. Nie brakuje też koloru, kojarzącego się z tegoroczną edycją wody toaletowej. W 2021 roku jest nim Neo Mint.
Świeży odcień zieleni reprezentujący naturę i życie został perfekcyjnie uzupełniony różem, a o jego wyborze przesądził ogromny potencjał tej barwy. Neo Mint pojawił się w kolekcji mody Marca Jacobsa, stąd też nie może brakować go w kolekcji zapachów z charakterystycznymi, umieszczonymi na zwieńczeniu flakonu różowymi kwiatami, typowymi dla linii Daisy Eau So Fresh.
Skład
Głowa | zielona herbata |
Serce | matcha |
Podstawa | różowy pieprz |
Grupy zapachów | kwiatowe, zielone |
Amerykański projektant Marc Jacobs już od ponad ćwierćwiecza przesuwa granice światowej mody. Jego twórczość jest oryginalna, nieprzewidywalna i inspirująca. Swój sukces zawdzięcza temu, że nie boi się iść pod prąd, aby odkrywać nieoczekiwane piękno.
Marc Jacobs urodził się w latach 60-tych w Nowym Jorku i ukończył Parson’s School of Design. Pierwszą kolekcję pod własnym nazwiskiem zaprezentował w roku 1986, a rok później został najmłodszym nagrodzonym projektantem na świecie. Równie udane były dla Marca Jacobsa lata dziewięćdziesiąte. Założył własną markę, a następnie został dyrektorem kreatywnym domu modu Louis Vuitton, gdzie stworzył pierwszą kolekcję ready-to-wear w historii firmy. Od 2013 r. zajmuje się już wyłącznie własnymi projektami.
Swój niepowtarzalny styl przenosi również do świata urody. Wierzy, że perfumy, podobnie jak moda, mogą i powinny wyrażać indywidualizm i osobowość. Każdy zapach Marc Jacobs jest oryginalny, luksusowy i ma w sobie coś nieoczekiwanego. Opinią kultowych cieszą się perfumy Marc Jacobs Daisy w kwitnącym flakonie, a także nieco młodsze Marc Jacobs Decadence.