LacosteL'Homme Lacoste woda toaletowa dla mężczyzn

12×
Lacoste L'Homme Lacoste woda toaletowa dla mężczyzn
Lacoste L'Homme Lacoste woda toaletowa dla mężczyzn
Zaoszczędź
259,00

Zaoszczędź 56%
50 ml
112,67

W magazynie | 225,34 / 100 ml, w tym VAT | Kod: LAC2227
1
Dostawa kurierem DPD
piątek 10.12.2021
Nasze sklepy
sobota 11.12.2021

Woda toaletowa Lacoste L’Homme wyraża wszystkie aspekty nowoczesnego mężczyzny, który nie poddaje się konwencjom i postępuje zgodnie z własną intuicją.

  • drzewno-korzenny zapach
  • dla eleganckiego mężczyzny
  • do noszenia na co dzień

Skład zapachu
Zapach Lacoste L’Homme, wprowadzony na rynek w roku 2017, otwiera się świeżym cytrusowym aromatem, któremu towarzyszy słodkawa pigwa i przyjemnie cierpki rabarbar. Serce skrywa korzenne akordy czarnego pieprzu, uzupełnione gorzkawymi migdałami. Jedwabisty jaśmin tworzy genialny kontrast z orientalnym imbirem. Baza wody toaletowej odkrywa urzekające drzewne tony, słodką wanilię, ambrę i zwierzęce piżmo.

Pełna lista składników

ALCOHOL DENAT, AQUA (WATER), PARFUM (FRAGRANCE), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, DIETHYLAMINO HYDROXYBENZOYL HEXYL BENZOATE, BHT, LIMONENE, LINALOOL, CITRONELLOL, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, CITRAL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, CI 15985 (YELLOW 6), CI 14700 (RED 4), CI 17200 (RED 33), CI 42090 (BLUE 1) Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Skład

Tzw. górne nuty - rozwijają się zaraz po aplikacji. Tworzą pierwsze wrażenie i zazwyczaj są dość intensywne. Po chwili ulatniają się.
Głowa
rabarbar, słodka pomarańcza, pigwa, mandarynka
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
Serce
czarny pieprz, imbir, migdały, jaśmin
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Podstawa
nuty drzew, piżmo, wanilia, cedr, bursztyn
Grupy zapachów
przyprawowe, drzewne

Lacoste jest symbolem nieformalnej elegancji, zarówno w branży modowej, jak i w świecie perfum. Markę założył w 1933 roku znany tenisista René Lacoste, nastawiając się na początku wyłącznie na produkcję odzieży sportowej. Francuski champion chciał podczas gry czuć się wygodnie, ale jednocześnie wciąż jak gentleman. Swoboda, prostota i naturalna elegancja do dziś wyróżniają modę i zapachy Lacoste.

René Lacoste dał marce nie tylko swoje nazwisko, ale także znany symbol - zielonego krokodyla. Został zainspirowany przezwiskiem „Aligator", jakie nadali tenisiście amerykańscy dziennikarze, gdy kapitan drużyny w czasie Pucharu Davisa obiecał mu za wygrany pojedynek walizkę ze skóry krokodyla.

Pierwsze perfumy Lacoste zostały zaprezentowane w 1984 roku. Potem pojawiły się kolejne serie zapachów dla mężczyzn i kobiet, inspirowane w większości przez różne sporty. Damskie i męskie perfumy Lacoste są symbolem swobodnej elegancji już od kilkudziesięciu lat, plasując się wśród najsłynniejszych współczesnych marek modowych.