Escentric Molecules Molecule 02woda toaletowa unisex

8×
Escentric Molecules Molecule 02 woda toaletowa unisex
Escentric Molecules Molecule 02 woda toaletowa unisex
Darmowa dostawa
535,00

Zaoszczędź 38%
100 ml
330,00

Kod: ECN0051 | W magazynie
1

Dodano do koszyka

Escentric Molecules Molecule 02 woda toaletowa unisex
| 1 szt. | 330,00
Upominek dla Ciebie
Wpisz w koszyku kod esce15pl i wszystkie produkty Escentric Molecules kupisz z 15% zniżką.
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek 24.09.2019
Nasze sklepy
już jutro wtorek 24.09.2019

Opis perfum Escentric Molecules Molecule 02

Woda toaletowa Escentric Molecules Molecule 02 to nieodparty zapach o wyjątkowym aromacie, który będzie Ci towarzyszyć przez cały dzień.

  • orientalny zapach
  • zapach unisex – dla mężczyzn i kobiet
  • do używania przez cały dzień

Skład

Złożenie
ambroxan
Grupy zapachów
orientalne

O marce Escentric Molecules

Perfumy Escentric Molecules w 2006 roku, gdy po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynek, z dnia na dzień stały się autentycznym światowym fenomenem. Ich sukces tkwi w absolutnie wyjątkowym składzie, który często bazuje na sile jednego niepowtarzalnego składnika zapachowego. Właśnie ten minimalizm sprawia, że zapach Escentric Molecules jest tak niezwykły.

Escentric Molecules oddaje hołd perfumiarstwu jako sztuce chemii. Molekuła zapachowa Iso E Super, która jest kluczowym składnikiem tych perfum niszowych, została stworzona w laboratoriach już w 1973 roku.

Przez świat perfumiarstwa była jednak ignorowana aż do czasu, gdy po raz pierwszy wyizolował ją berliński perfumiarz Geza Schoen. Stworzył 2 zapachy - Escentric Molecules Molecule 01 i Escentric Molecules Molecule 02, które łączy właśnie ten specjalny składnik zapachowy.

Perfumy niszowe Escentric Molecules mają długo utrzymujący się, trwały zapach i są jak stworzone dla osób, poszukujących czegoś ekstrawaganckiego i oryginalnego. Ich niepowszedni zapach wyczaruje na każdej skórze niepowtarzalną historię.

Recenzje Escentric Molecules Molecule 02

4.0
4
2
1
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne