Creed Aventus

woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml

37×
Creed Aventus woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml
Creed Aventus woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml
Creed Aventus woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml
Creed Aventus woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml
Promocje
100 ml
1 299,00

Kod: CRE3985 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek 28.05.2019
Nasze sklepy
wtorek 28.05.2019
Creed Aventus
100 ml | 1 299,00

Opis perfum Creed Aventus

Najlepsze, starannie wyselekcjonowane składniki, tradycyjne rzemiosło i wyjątkowa jakość składają się na ten słynny, niszowy zapach. Woda perfumowana Creed Aventus, stworzona dzięki współpracy ojca z synem, jest prowokacyjna, męska i optymistyczna.

  • elegancki, owocowy-szyprowy zapach
  • idealny na cieplejsze dni
  • kompleksowa i długotrwała kompozycja

Skład zapachu
Górne nuty owocowe to aromaty czarnej porzeczki, jabłek Calville Blanc, świeżej bergamoty i soczystego ananasa. Serce kompozycji emanuje suchymi akordami drzewa brzozowego i paczuli, pokreślonymi delikatną czystością róży i jaśminu. Nuty głębi zbudowane są na akordach dębowego mchu, ciepłej wanilii, piżma i ambry.

Historia zapachu
Kompozycja wody perfumowanej Creed Aventus wyraża siłę, sukces i odwagę. Powstała z inspiracji dramatycznym życiorysem Napoleona Bonaparte, jednej z najciekawszych postaci historycznych. Zapach uosabia walkę, pokój i miłość.

Każdy z zapachów Creed jest wyjątkowy
Marka Creed komponuje swoje niszowe perfumy na bazie naturalnych produktów. Zmienność warunków klimatycznych i sezonowych w procesie uzyskiwania składników sprawia, że ich zapach i barwa mogą się nieznacznie różnić na przestrzeni kolejnych lat. Prowadzi to niekiedy do zróżnicowania kompozycji zapachowych perfum oraz ich zabarwienia.

Skład

Głowa
ananas, bergamotka, czarna porzeczka, japoński kwiat wiśni
Serce
brzoza, jaśmin, paczuli, róża
Podstawa
bursztyn, mech, piżmo, wanilia
Grupy zapachów
owocowe, szyprowe

O marce Creed

Perfumy Creed | Creed – król zapachów i zapach króli. Marka Creed już ponad 250 lat tworzy nadzwyczajne perfumy dla rodziny królewskiej i innych wymagających klientów. Od 1760 r., kiedy to markę założył James Henry Creed, już siedem generacji przekazuje firmę z ojca na syna.
Marka Creed, oprócz długiej, slynnej historii, jest wyjątkowa także ze względu na stosowanie pradawnej techniki przetwarzania rzadkich składników wybranych do produkcji swoich bezkonkurencyjnych perfum. Stworzone na miarę zapachy Creed używały takie osobistości, jak królowa Wiktoria, cesarz Franciszek-Józef i jego żona „Sissi“, Sir Winston Churchill czy prezydent John F. Kennedy. Obecnie miłośnikami marki Creed są na przyklad Robert de Niro czy Sylvester Stallone.
Creed jednak nadal pozostaje marką cieszącą się uznaniem rodzin królewskich i prezydenckich. Perfumy Creed używa na przykład Michelle Obama i Kate Middleton. Marka ma obecnie swą siedzibę w okolicach Paryża, ale swoją działalność prowadzi również w Stanach Zjednoczonych. W 2010 r. z okazji 250. rocznicy powstania marki został otworzony sklep na Manhattanie.
Creed wybiera naturalne składniki najlepszej jakości zamiast tanich, syntetycznych alternatyw. Olivier Creed i jego syn Erwin Creed osobiście poszukują na całym świecie tych najczystszych składników i przetwarzają je ręcznie według tradycyjnej receptury. Właściciele dumni są z rodzinnego charakteru firmy i z oddania, z jakim tworzone są oryginalne perfumy najwyższej jakości.
Oferta marki Creed obejmuje perfumy damskie, męskie i unisexy, które znajdują się w eleganckich flakonach będących nowoczesnym odwzorowaniem historycznych pierwowzorów. Wśród najsłynniejszych perfum Creed są na przykład Green Irish Tweed z 1985 r. stworzone przez Oliviera Creeda w stylu fougère (zapach paproci). W ostatnich latach dużą popularnością cieszył się owocowo-piżmowy zapach Creed Aventus, zainspirowany dramatycznym życiem Napoleona Bonaparte. Marka Creed to sztuka w tworzeniu perfum, luksus oraz nowoczesne podejście do historii i dziedzictwa.

Ocena Creed Aventus

Dodać nową opinię

5.0
37 ocena
31
2
1
2
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne