Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający

69×
Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający
Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający
Zaoszczędź
45,99

Zaoszczędź 45%
odcień 06 Noir ébène 12 ml
24,90

207,50 / 100 ml, w tym VAT
Kod: BOU0092 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 9.08.2021
Nasze sklepy
sobota 7.08.2021

Opis Bourjois Volume Glamour
Właściwości

Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour dzięki intensywnym czarnym pigmentom podkreśla rzęsy i pozwala dwukrotnie zwiększyć ich objętość kilkoma ruchami.

Właściwości:

  • dwukrotnie zwiększa objętość i połysk rzęs
  • nie pozostawia odcisków
  • zagęszcza rzęsy i nadaje im naturalny kształt
  • zmiękcza i zwiększa wytrzymałość rzęs
  • zapobiega sklejaniu rzęs i tworzeniu się grudek
  • cylindryczna szczoteczka pozwala na szybka aplikację

Skład:

  • naturalny wosk i kauczuk silikonowy – wzmacniają rzęsy
  • czarne pigmenty mineralne

Jak stosować:
Przyłożyć szczoteczkę do nasady rzęs i przeczesać je ku górze. Tusz nakładać na górne i dolne rzęsy.

Pełna lista składników

AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)]. Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Odcień
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości

Napisaliśmy o Bourjois Volume Glamour
Artykuły

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Volume Glamour64