Bourjois Volume Glamourtusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający

56×
Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający
Bourjois Volume Glamour tusz do rzęs zwiększający objętość i pogrubiający
Zaoszczędź
45,99

Zaoszczędź 58%
odcień 06 Noir ébène 12 ml
19,10

159,17 / 100 ml, w tym VAT
Kod: BOU0092 | W magazynie
1
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 30.11.2020
Nasze sklepy
wtorek 1.12.2020

Opis produktu Bourjois Volume Glamour
Właściwości

Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour dzięki intensywnym czarnym pigmentom podkreśla rzęsy i pozwala dwukrotnie zwiększyć ich objętość kilkoma ruchami.

Właściwości:

  • dwukrotnie zwiększa objętość i połysk rzęs
  • nie pozostawia odcisków
  • zagęszcza rzęsy i nadaje im naturalny kształt
  • zmiękcza i zwiększa wytrzymałość rzęs
  • zapobiega sklejaniu rzęs i tworzeniu się grudek
  • cylindryczna szczoteczka pozwala na szybka aplikację

Skład:

  • naturalny wosk i kauczuk silikonowy – wzmacniają rzęsy
  • czarne pigmenty mineralne

Jak stosować:
Przyłożyć szczoteczkę do nasady rzęs i przeczesać je ku górze. Tusz nakładać na górne i dolne rzęsy.

Właściwości

Odcień
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości

O marce Bourjois

p>Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Volume Glamour56