BourjoisSilk Edition puder w kompakcie

9×
Bourjois Silk Edition puder w kompakcie
Bourjois Silk Edition puder w kompakcie
odcień 52 Vanilla 9 g

Ten towar jest chwilowo niedostępny | Kod: BOU0852

Naturalne wykończenie delikatne jak jedwab. Puder w kompakcie Bourjois Silk Edition dzięki zawartości pudrów mineralnych zapewni ci efekt matujący przez cały dzień. Dodatkowo zawarte w nim pudry sferyczne zmniejszą widoczność niedoskonałości i zmarszczek.

Pokochasz puder Bourjois Silk Edition za jego wygodną aplikację – obrotowe lusterko 360° pozwoli ci stworzyć perfekcyjny makijaż w każdej sytuacji.

Właściwości:

  • zapewnia 8-godziny efekt matujący
  • zmniejsza widoczność porów i zmarszczek
  • nadaje cerze zdrowego rozświetlenia
  • przyjemna formuła gładka jak jedwab
  • miękka gąbka i obrotowe lusterko 360° zapewniające wygodną aplikację
  • odpowiedni dla każdego rodzaju cery

Skład:

  • pudry mineralne – doskonale matują skórę
  • pudry sferyczne – zmniejszają widoczność porów i zmarszczek

Sposób użycia:
Aplikuj puder Bourjois za pomocą pędzelka lub gąbki jako ostatni krok tworzenia makijażu. Nanieś produkt na policzki, czoło i okolice nosa. Następnie rozetrzyj go na resztę twarzy dla osiągnięcia naturalnego wykończenia.

Pełna lista składników

TALC, ZEA MAYS (CORN) STARCH, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, DIMETHICONE, ORYZA SATIVA (RICE) STARCH, BORON NITRIDE, CALCIUM CARBONATE, SILICA, ZINC STEARATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, DIMETHICONOL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM (FRAGRANCE), ZEA MAYS (CORN) OIL, ORCHIS MASCULA FLOWER EXTRACT, PANTHENOL, HYDROXYCITRONELLAL, CINNAMYL ALCOHOL, EUGENOL, BENZYL SALICYLATE [+/- (MAY CONTAIN): MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)]. Za skład produktu odpowiada producent. Ze względu na ewentualne zmiany zalecamy sprawdzenie składu produktu bezpośrednio na opakowaniu.
Cały tekst

Właściwości

Odcień podkładu
light medium

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.