Bourjois Rouge Edition Velvetszminka matująca

9×
Bourjois Rouge Edition Velvet szminka matująca
Bourjois Rouge Edition Velvet szminka matująca
Zaoszczędź
54,99

Zaoszczędź 40%
odcień 15 Peach Tatin 2,4 g
32,86

Kod: BOU01583 | Ponad 5 szt. w magazynie
1
Upominek dla Ciebie
Zrób zakupy powyżej 200 zł i wybierz w swoim koszyku jeden z kilku Discovery Box'ów wypełnionych kosmetycznymi i zapachowymi hitami.
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 1.06.2020
Nasze sklepy
wtorek 2.06.2020

Opis produktu Bourjois Rouge Edition Velvet
Właściwości

Matowa szminka Bourjois Rouge Edition Velvet o jedwabistej konsystencji nada Twoim ustom intensywny kolor o matowym finiszu i zapewnia przyjemne uczucie nawilżenia.

Właściwości:

  • intensywne pigmenty zapewniają nasycony, wyrazisty kolor
  • tekstura stopniowo zmienia się w matową i doskonale przylega do ust
  • składniki nawilżające zapobiegają wysuszaniu ust, zapewniając komfort
  • gwarantuje długotrwały efekt i idealny wygląd
  • daje poczucie aksamitnej gładkości ust

Sposób użycia:
Rozprowadź równomiernie na ustach od jednego kącika do drugiego i delikatnie rozetrzyj.

Właściwości

Odcień
różowy
Efekt
matowy

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

Recenzje Bourjois Rouge Edition Velvet