Bourjois Rouge Edition Velvet

szminka matująca

1×
Bourjois Rouge Edition Velvet szminka matująca
54,99

Zaoszczędź 48%
odcień 03 Hyppink Chic 2,4 g
28,85

Kod: BOU1512 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro czwartek 23.05.2019
Nasze sklepy
już jutro czwartek 23.05.2019
Bourjois Rouge Edition Velvet
odcień 03 Hyppink Chic 2,4 g | 28,85

Opis kosmetyku Bourjois Rouge Edition Velvet

Szminka Bourjois Rouge Edition Velvet pięknie podkreśli Twoje usta i perfekcyjnie uzupełni codzienny i wieczorny makijaż.

Właściwości:

  • usta wyglądają na pełne i zdrowe
  • długo się utrzymuje
  • intensywna pigmentacja
  • nawilża i pielęgnuje usta
  • kremowa konsystencja
  • efekt matowy

Sposób użycia:
Szminkę nanieś delikatnymi pociągnięciami na usta od środka w stronę kącików.

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.